پاسخ خواننده لس آنجلسی موسیقی پاپ ایران به هوادارانش +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پاسخ آقای صدا به سوالی در مورد بینی خود مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی مربوط به دو سال پیش از گفت و گویی با ابراهیم حامدی مشهور به ابی خواننده موسیقی پاپ ایران در فضای مجازی بازنشر می‌شود که توجه کاربران بسیاری را در صفحات اجتماعی به خود جلب کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by بومرنگ (@boomrang_bazi) on

ابی در پاسخ به سوال طرفدارنش که از او پرسیده‌اند چرا بینی خود را عمل نکرده‌اید پاسخی متفاوت می‌دهد. او می‌گوید: «اگر من بینی خود را عمل کنم دیگر ابی نیستم. من دوست ندارم روی صورتم جراحی‌هایی را انجام دهم که اصلا لازم نیست. این عقیده من است و معتقدم که هیچ مردی نباید به صورتش دست بزند. احساس می‌کنم اگر بینی ام را عمل می‌کردم شخصیتم را هم عمل کرده بودم. از طرفی من این بینی را دوست دارم و ۶۸ سال است که با من زندگی می‌کند و هیچ وقت مرا اذیت نکرده است به همین دلیل عملش نکرده‌ام.»

View this post on Instagram

A post shared by ابی👑 آقای صدا (@enrique_ebi) on

بسیاری از کاربران که با نام آقای صدا از ابراهیم حامدی یاد می‌کنند علاقه خود به این خواننده را صدای فوق‌العاده او و بینی‌اش که با همان ظاهر باقی مانده‌ است عنوان می‌کنند. کاربرانی با بیان اینکه زیباست که او به همه سوالات پاسخ داده است، معتقدند صداست که باید بر دل‌ها بنشیند و گوش‌نواز باشد و قطعا ظاهر برای همه، شکل عادی پیدا خواهد کرد. جمعی از کاربران از جراحی‌های زیبایی متعدد که امروزه در میان همه‌ی گروه‌های سنی اعم از مرد و زن باب شده است انتقاد می‌کنند. اما جمعی دیگر معتقدند در صورت لزوم عمل‌های زیبایی می‌تواند به فردی زندگی تازه ببخشد و کمک کند تا او با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حاضر شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала