موج فضاسازی ها علیه انتخابات مجلس در ایران +ویدئو

© Sputnik / SHAآخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس
آخرین جلسه علنی مجلس دهم در ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به صندوق های رای نروید چرا که آلوده به ویروس کرونا می شوید!

به گزارش اسپوتنیک، موجی از فضاسازی ها از طرف رسانه های معاند علیه انتخابات مجلس در ایران به راه افتاده است که به مردم گفته شده است که اگر رای بدهید آلوده به ویروس کرونا می شوید.

View this post on Instagram

A post shared by موج کلیپ (@mowjclip) on

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران طی یک گفتگوی تلویزیونی این شایعه ها را اینگونه تعریف کرد که رسانه های معاند جمهوری اسلامی ایران در رابطه با تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات عنوان کردند که مسئولین خودکار، کاغذ و ساندیس ها را آلوده به کرونا ویروس کردند و در صورتی که به پای صندوق‌های رای بروید، به این ویروس دچار می شوید.
او در رابطه با عدم صحت این خبر با خنده عنوان کرد که کدام دولتی مردم خود را که خود دعوت به شرکت در انتخابات مجلس کرده است، آلوده به ویروس می کند تا کل کشور درگیر شود و در نهایت منجر به تعطیلی کشور شود.
 گفته شده است که عبدالرضا رحمانی فضلی سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی است، در حال حاضر به عنوان وزیر کشور ایران، جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی و رئیس شورای امنیت کشور ایران و عضو شورای‌عالی جمعیت هلال احمر فعالیت می‌نماید.

View this post on Instagram

A post shared by خبررسا (@khabarrasa) on

بسیاری از کاربران عنوان کردند که هنوز مسئله اثابت موشک سپاه به هواپیما که موجب کشته شدن افراد یی گناه شده است از ذهن آنان پاک نشده بنابراین چنین شایعاتی نمی تواند بی اساس باشد. عده‌ای از کاربران نیز عنوان کردند که زندگی در ایران به گونه‌ای سخت شده است که دیگر از ویروس کرونا نمی ترسند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این شایعات را نشنیده‌اند و رسانه های معاند دلایل دیگری برای تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات دارند. بعضی از کاربران نیز معتقدند که هر تبلیغاتی شود باز هم پای صندوق‌های رای می آیند تا از انقلاب اسلامی و خون شهدا دفاع کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала