دو عادت مضری که مردم روزانه انجام می دهند

CC0 / Pixabay / دو عادت مضری که مردم روزانه انجام می دهند
دو عادت مضری که مردم روزانه انجام می دهند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الكسی وادووزوف، پزشک متخصص معتقد است، عادت های روزمره ای كه بیش از همه با اصول بهداشتی مغایر هستند، استفاده مداوم از تلفن هوشمند و همچنین عادت به جویدن چیزهای كوچك می باشند. 

به گزارش اسپوتنیک، الكسی وادووزوف، پزشک متخصص معتقد است، عادت های روزمره ای كه بیش از همه با اصول بهداشتی مغایر هستند، استفاده مداوم از تلفن هوشمند و همچنین عادت به جویدن چیزهای كوچك می باشند.

وی همچنین تاکید کرد که عادت به گاز گرفتن نوک قلم، مداد و حتی گاز گرفتن برخی اشیاء کوچک مانند کارتها چندان بی ضرر نیست. این کار نه تنها کاملاً بهداشتی نیست بلکه عادت به گاز گرفتن مداد می تواند بر وضعیت دندان تأثیر منفی بگذارد. این عادت مینای دندان را از بین می برد و افرادی که دائماً چیزی را با دندان گاز می گیرند مانند نخ خیاطی، نوار چسب و لخت کردن روکش سیم، سلامتی خود را در معرض خطر قرار می دهند.

مضر ترین عادتهای انسان اعلام شد - اسپوتنیک ایران
مضر ترین عادتهای انسان اعلام شد

ودووزوف با توجه به استفاده مداوم از تلفن هوشمند، تأکید کرد که این وسیله کثیف ترین موردی است که مردم بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. با توجه به تحقیقات این امر ثابت شده است. مردم تلفن هوشمند خود را همه جا می برند مانند حمل و نقل عمومی، توالت، سر میز ناهار خوری و... .

وی توصیه کرد مرتباً گوشی هوشمند خود را با دستمال مرطوب ضد باکتری تمیز کنند، اما در مورد استفاده از مایعات حاوی الکل احتیاط کنند، زیرا ممکن است به صفحه نمایش آسیب بزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала