دیدار سیدحسن نصرالله و النخاله با لاریجانی در بیروت

© Sputnikدیدار سیدحسن نصرالله و النخاله با لاریجانی در بیروت
دیدار سیدحسن نصرالله و النخاله با لاریجانی در بیروت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان امروز دوشنبه در بیروت از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از المنار، در دیدار علی لاریجانی و سیدحسن نصرالله، محمد جلال فیروزنیا سفیر ایران در منطقه هم حضور داشت که طی آن آخرین تحولات منطقه و راههای مقابله با چالشهای سیاسی، امنیتی و اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن روحانی معامله قرن را منفورترین طرح قرن دانست - اسپوتنیک ایران
حسن روحانی معامله قرن را منفورترین طرح قرن دانست

همچنین زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز دوشنبه نیز با لاریجانی در بیروت دیدار کرد که طی آن رئیس مجلس شورای اسلامی ایران بر ادامه حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

در دیدار لاریجانی و النخاله، خطراتی که طرح شوم آمریکایی اسرائیلی موسوم به معامله قرن، مسئله فلسطین را تهدید می کند، بررسی شد، طرحی که با هدف حذف مسئله فلسطین ارائه شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت موضع متحد و یکپارچه فلسطینیان در مقابله با طرح معامله قرن و نیز حمایت از ایران از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این دیدار تاکید کرد ملت فلسطین بر شکست این طرح با تمام وسایل و امکاناتی که در دسترس آنهاست، پافشاری می کند و از هیچ جانفشانی در این راه دریغ نمی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала