رونمایی از گوشی های جدید شیائومی + عکس

© AP Photo / Emilio Morenattiرونمایی از گوشی ها هوشمند جدید شرکت شیائومی
رونمایی از گوشی ها هوشمند جدید شرکت شیائومی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت شیائومی از گوشی های هوشمند جدید "می ۱۰" و "می ۱۰ پرو" رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت شیائومی در چین از گوشی های "می ۱۰" و "می ۱۰ پرو" رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرده بود که برای بازارهای جهانی، این دو گوشی در بارسلون هم معرفی می‌شوند که با توجه به لغو نمایشگاه MWC، مشخص نیست که آیا چنین رویدادی برگزار می‌شود یا خیر.

این گوشی های هوشمند جدید از ویژگی‌های جذابی مانند تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵، نمایشگر ۹۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سرعت شارژ بسیار بالا بهره می‌برند. در ضمن نباید پشتیبانی آن‌ها از اینترنت ۵G را از قلم بیندازیم. در ادامه به مشخصات این دو پرچم‌دار شیائومی می‌پردازیم.

​هر دو گوشی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو از نظر طراحی مشابه یکدیگر هستند. هر دو گوشی از نمایشگر خمیده بهره می‌برند که در سمت چپ بخش فوقانی آن یک حفره نمایشگر تعبیه شده است. علاوه بر این پنل پشتی آن‌ها هم از جنس شیشه و خمیده است. برای شارژ این گوشی، یک پورت USB-C انجام وظیفه می‌کند و مانند چند نسل قبلی خانواده می، این دو گوشی هم فاقد جک هدفون هستند.

از ویژگی‌های مهم خانواده می ۱۰ نباید وجود دوربین چهارگانه را از قلم بیندازیم که برای دوربین اصلی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. در پنل پشتی شیائومی می ۱۰ در کنار دوربین اصلی، شاهد دوربین واید ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. در کمال تعجب، در ماژول دوربین این گوشی اثری از دوربین تله‌فوتو نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала