ژاپن قطعاً بدترین مکان برای حضور در این شرایط نیست

© Sputnik / Vitaly Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر ژاپن قطعاً بدترین مکان برای حضور در این شرایط نیست
ژاپن قطعاً بدترین مکان برای حضور در این شرایط نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مسافران کشتی تفریحی الماس پرنسس (Diamond Princess) در رابطه با شیوع کرونا ویروس از اوضاع موجود توضیح داد.

اسپوتنیک - مسافران الماس پرنسس در مورد زندگی خود صحبت کردند. یکی از مسافران ژاپنی در کشتی تفریحی الماس پرنسس، که به دلیل شیوع کرونا ویروس به مدت دو هفته در قرنطینه بود، از اوضاع موجود در کشتی به اسپوتنیک گفت: در پاسخ به این سؤال كه آیا مردم می توانند آرامش خود را حفظ كنند، مسافر ژاپنی در یک پیام خصوصی در توییتر با نام مستعار daxa_tw پاسخ داد: «کشتی ساكت است. هیچ مسافر دیگری قابل مشاهده نیست." به گفته وی، مسافران هنوز هم نمی توانند اتاق خود را با اختیار خود ترک کنند.

در رابطه با بررسی های صورت گرفته برای ویروس موجود در کشتی، کاربری به شرح زیر پاسخ داد:

من را برای ویروس چک نکردند. تنها کسانی که درجه حرارت آنها بالاتر از 37.5 است را بررسی کردند.

daxa_tw مرتباً آخرین اطلاعات را در توییتر به اشتراک می گذارد، عکس هایی را از اتاقش ارسال می کند، همچنین فیلم هایی از اعلامیه های ضبط شده در کشتی را می گیرد.

​در یکی از آخرین توییت های خود ، یک مسافر ژاپنی نسبت به سرفه ناشی از اتاق بغلی ابراز نگرانی کرد و موارد زیر را نوشت:

​مسافران انگلیسی زبان درباره آنچه که اتفاق می افتد چه فکر می کنند؟

با این وجود، به نظر می رسد همه افراد حاضر در کشتی بدبین نیستند. به طور خاص، یک کاربر خارجی فیسبوک هیا بروکس، بر صفحه خود نوشت که او و همسرش از خدمات دریافت شده در کشتی خوشحال هستند و خاطرنشان کرد که کارمندان سخت برای مسافران کار می کنند.

او در یکی از پست ها نوشت: نگران حال ما نباشید، ما زمان خوبی را سپری می کنیم.

همانطور که دیوید آبل اهل بریتانیا، در صفحه فیسبوک خود می گوید، سرفه کردن مسافران همیشه نشان از علامت ویروس ندارد. به عنوان مثال، او و همسرش سالی به دلیل کار کردن کولر بطور مرتب در اتاق سرفه می کنند، که گلو را بسیار خشک می کند. اما وقتی به بالکن می روند، سرفه شان از بین می رود.

تنها چیزی که این فرد انگلیسی را ناراحت می کند این است که آیا بعد از اینکه قرنطینه را گذراندند اجازه خروج کشتی را پیدا خواهند کرد و می توانند خارج شوند یا تا 2 هفته دیگر خروج به تعویق می افتد؟ با این وجود، او آماده چنین رویدادی است: ژاپن قطعاً بدترین جایی برای حضور در این شرایط نیست. اینجا راحت است و منظره بالکن شگفت انگیزی دارد.

در همان زمان، در یکی از فیلم های خود که در حساب فیسبوک به اشتراک گذاشته، ظاهراً دوستی که با او مرتباً در کشتی شام می خورد به بیمارستان فرستاده شده است. دوست دیوید در ماه عسل خود بود و اکنون از همسرش که در کشتی مانده بود جدا شده است و این موضوع وی را نگران کرده است.

با توجه به اظهارات مسافران در شبکه های اجتماعی، به هر کس که در کشتی است، دماسنج به طور منظم داده شد. همچنین، همه دستکش گرفتند. از آنها خواسته شده، وقتی اعلام شد كه مسافران می توانند 90 دقیقه به عرشه های بالایی یا جانبی کشتی بروند تا هوای تازه به دست آورند. از آسانسور استفاده نکنند و همه فاصله یک متری از یکدیگر را حفظ کنند.

View this post on Instagram

#day3 #diamondprincess #quarantine finally #freshair on the deck 7 #coronavirus #coronaoutbreak

A post shared by Yardley Wong Soto (@phantomyws) on

یکی از مشکلات حل نشده تاکنون فقدان داروهایی است که مسافران به آن احتیاج دارند. اما در 6 فوریه به همه مسافران فرمهایی داده شد که در آن هرکسی می توانست داروی مورد نیاز خود را بنویسید.

​کسانی که مایل به کمک هستند همچنین می توانند از طریق اداره بندر یوکوهاما دارو را به نیازمندان منتقل کنند.

​کشتی کروز (Diamond Princes) قرنطینه شده در بندر یوکوهاما ژاپن که در آن تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا سه برابر شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала