رهبر حشدالشعبى: قیمت خون سردار سلیمانى خروج آمریكا از منطقه است

© AP Photo / UNCREDITEDرهبر حشدالشعبى: قیمت خون سردار سلیمانى خروج آمریكا از منطقه است
رهبر حشدالشعبى: قیمت خون سردار سلیمانى خروج آمریكا از منطقه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دلیل ترور سردار سلیمانی، جبهه مقاومت در سوریه آتش به‌اختیار نظامی دارد و این کار تا خروج آمریکا از کل منطقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، معاون فرهنگی حشدالشعبی در عراق با بیان اینکه قیمت خون حاج قاسم سلیمانی برایر با خروج آمریکا از منطقه و آغاز شمارش معکوس نابودی اسرائیل است، گفت: جبهه مقاومت امروز آتش به‌اختیار نظامی دارد و این کار تا خروج آمریکا از کل منطقه ادامه خواهد داشت. 

وقتی سپهبد سلیمانی شب را در خانه یک داعشی می ماند + ویدئو - اسپوتنیک ایران
وقتی سپهبد سلیمانی شب را در خانه یک داعشی می ماند + ویدئو

حجت‌الاسلام هاشم الحیدری اظهار داشت: بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی رهبر انقلاب ایران بر‌ خروج آمریکا از منطقه تأکید فرمودند و کمتر از این قبول نیست.

الحیدری تأکید کرد: زدن پایگاه عین الاسد سیلی اول بود و برای انتقام سخت که در راه است همه باید وارد میدان شویم و انتقام خون حاج قاسم و شهدا را بگیریم و تا نابودی آمریکا و اسرائیل این کار را ادامه خواهیم داد.

هاشم الحیدری در اداما افزود که هنوز در جبهه حاج قاسم، سلیمانی‌ها داریم و با خون حاج قاسم شمارش معکوس نابودی اسرائیل شروع شده است.

گفتنی است که در ادامه تنش ها میان ایالات متحدۀ آمریکا و جمهوری اسلامی ایران، آمریکا در بامداد سوم ژانویه سردار قاسم سلیمانی، فرماندۀ نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران را به همراه ابومهدی‌ المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق در نزدیکی فرودگاه بغداد را مورد هدف قرار داده و ترور کرد. ایران نیز در پاسخ به این اقدام آمریکا، بامداد هشتم ژانویه در عملیاتی با نام "شهید سلیمانی" برای انتقام گیری از ترور فرمانده نیروهای قدس سپاه ایران، به دو پایگاه نظامی آمریکایی در عراق حملات موشکی انجام داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала