شگفتی میلیون‌ها کاربر از سخاوت کودک نسبت به مادرش +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر کودک آزاری در مهد کودکی در آمریکا
کودک آزاری  در مهد کودکی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخورد منطقی کودکی از شنیدن خبر خورده شدن همه آبنبات‌هایش توسط مادرش مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی چند دقیقه‌ای از مکالمه مادر و فرزندی توسط کاربران در صفحات اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود که موجب شگفتی آنان شده و واکنش‌‌هایی را نیز به دنبال داشته است. در این ویدئو کودک پس از آنکه از مادرش می‌شنود که دیشب از گرسنگی همه آبنبات‌های او را خورده است شوکه می‌شود، و از آنجایی که برای بسیاری از کودکان خوراکی‌های خوشمزه بسیار با اهمیت است، این کودک با کنترل خشم خود اشتباه مادرش را به او متذکر می‌شود و به او می‌گوید که می‌توانست از غذاهایی که در یخچال بوده می‌خورد. این کودک در نهایت به مادرش می‌گوید که از او عصبانی نیست و مادرش را می‌بخشد.

View this post on Instagram

A post shared by بزرگترین پیج ویدیویی نینی ها (@nini_video) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین این کودک با چنین درک و فهمی و همچنین مادری که او را به بهترین روش تربیت کرده است، عنوان می‌کنند از تماشای این ویدئو بسیار لذت برده‌اند و معتقدند این انسانیت به زبان کودکانه است که هر روز شاهد نمونه‌های بی‌شمار آن هستیم و جهان دلگیر بزرگسالان را حال و هوایی تازه و دلنشین می‌بخشند.

View this post on Instagram

A post shared by Just For Fun (@lehannir) on

برخی از کاربران عنوان می‌کنند که این داستان مربوط به آبنبات‌های هالووین است که فردای آن روز معمولا والدین تلاش می‌کنند تا آنها را از دسترس کودکان دور کنند.
جمعی از کاربران نیز این ویدئو را همچون فیلمی می‌دانند که کارگردان و سناریوی از پیش تعیین شده داشت و معتقدند واکنش، کنترل خشم و مدیریت این کودک در چنین موقعیتی قابل تحسین و تامل است. گروه دیگری از کاربران آرزو دارند چنین فرزندی داشته باشند که در پاسخ این کاربران، برخی معتقدند خود شخص باید آنقدر با گذشت باشد که الگویی برای فرزند خود باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала