همسران دیپلمات های روس دنیا را چگونه می بینند؟ + فیلم

© Photo / Natalia Kirdyanovaهمسران دیپلمات های روس دنیا را چگونه می بینند؟ + فیلم
همسران دیپلمات های روس دنیا را چگونه می بینند؟ + فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در تاریخ 20 ژانویه، شورای فدراسیون روسیه میزبان افتتاح نمایشگاه عکس "جهان از نگاه همسران دیپلمات های روس" بود.

به گزارش اسپوتنیک، این تنها بخشی از عکس ها را نشان می دهد که تنوع طبیعت، زندگی ملیت ها، میراث فرهنگی کشورهایی را که همسران دیپلمات های روسی در سفرهای کاری طولانی مدت در حال انجام وظیفه برای همسران خود هستند نشان می دهد.

در این نمایشگاه بخشی از عکس هایی که در آن تنوع طبیعت، ملیت ها و میراث فرهنگی کشورهایی که همسران دیپلمات های روسی در سفرهای کاری طولانی مدت حضور دارند به نمایش گذاشته شده بودند.

به گفته سناتور گریگوری کاراسین، همسران دیپلمات ها همه چیز را زیبا می بینند.

ایگور خالوینسکی، رئیس انجمن دیپلمات های روسیه گفت: "جامعه همسران دیپلماتهای روسی، یک عنصر جامعه مدنی، سازمانی از دیپلماسی عمومی است. آنها زیبایی کشورهایی را که در ماموریت کاری در آنجا حضور داشتند را آورده اند. ما با کشورهایی آشنا می شویم که ممکن است هرگز از آنها بازدید نکنیم. این منحصر به فرد است".

ورا اوكونوا در مورد عكس هايي كه در نيوزلند در زمان ماموریت کاری گرفته بود، صحبت كرد و گفت: "من می خواهم مسائل زیست محیطی را مطرح کنم، زیرا نیوزیلند به درستی پایتخت زیست محیطی جهان نامیده می شود. من 2 یخچال فاکس و فرانس جوزف را معرفی کردم. آنها بخشی از میراث یونسکو هستند."

ایرینا ساوینوا، در نمایشگاه استونی تصاویری را ارائه کرد و گفت: "در اینجا عمدتا نماهای استونی مشاهده می شود، از آنجا که طبیعت برای استونی ها بسیار مهم است، آنها به محیط زیست بسیار اهمیت می دهند."

به گفته مارینا دالماتووا، برگزار کننده این نمایشگاه، "هدف از این نمایشگاه نشان دادن آمادگی همسران دیپلمات ها برای پیروی از همسران خود در هر کجای جهان و هر کجا وطنشان آنها را بفرستد و نشان دادن زیبایی و تنوع طبیعت، زندگی ملل مختلف و میراث فرهنگی و تاریخی کشورها است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала