سناتور آمریکایی، ترامپ را برای پاره کردن برجام، مورد انتقاد شدید قرار داد

© Sputnik / Ilya Pitalyev /  مراجعه به بانک تصاویر سناتور آمریکایی، ترامپ را برای پاره کردن برجام، مورد انتقاد شدید قرار داد
سناتور آمریکایی، ترامپ را برای پاره کردن برجام، مورد انتقاد شدید قرار داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک سناتور آمریکایی، پاره کردن برجام توسط ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داد و تاکید کرد که سیاستی که ترامپ درقبال ایران پیش گرفته است، تنها باعث بازگشت برنامه هسته‌ای ایران و تقویت این کشور شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی در یک رشته توئیت به ارزیابی عملکرد دونالد ترامپ در عرصه سیاست خارجی طی سه سال ریاست جمهوری او پرداخت و به شدت از این سیاست‌ها انتقاد کرد.

وی در یکی از پیام‌های خود درباره سیاست ترامپ درقبال ایران نوشت: تشدید (اوضاع) کورکورانه ترامپ سبب شده؛ 1- ایران برنامه هسته‌ای‌اش را از سر بگیرد، 2- ایران در عراق، سوریه و یمن قوی‌تر شود، 3- ما را در آستانه وقوع یک جنگ قرار دهد.

رسانه ها دروغ های ترامپ را شمردند - اسپوتنیک ایران
رسانه ها دروغ های ترامپ را شمردند

این سناتور برجسته آمریکایی افزود: تمامی این‌ها برای هیچ چیز بوده است. درحالی‌که توافق هسته‌ای کارساز بود اما ترامپ آن را پاره کرد، تنها به این دلیل که امضای اوباما پای آن بود. کریس مورفی در سایر توئیت‌های خود نیز به سیاست رئیس جمهور ترامپ درقبال اوکراین، چین، کره شمالی، عراق، یمن، عربستان، سوریه، ونزوئلا، لیبی و موارد دیگر پرداخته و خاطرنشان کرده است: تقریبا در هر گوشه‌ای از دنیا او (ترامپ) سبب شده است ما منزوی، ضعیف‌تر و نا امن‌تر شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала