تحسین جهانی رونالدو برای ملاقات با کودک معلول +ویدئو، عکس

© AP Photo / Antonio Calanniهدیه سخاوتمندانه رونالدو به فلسطینیان
هدیه سخاوتمندانه رونالدو به فلسطینیان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملاقات کریستیانو رونالدو با علی امیر پسربچه‌ای با معلولیت جسمی مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پیش از سال نو میلادی برای حضور در یک کنفرانس ورزشی به دبی سفر کرد و در این سفر با یک کودک معلول قزاقستانی به نام علی امیر تورگانبکوف ملاقات داشت و با توپ به بازی با علی امیر پرداخت و توپ او را با امضای خود تزئین کرد. ویدئو این ملاقات و بازی آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. نکته جالب در این ویدئو، توانایی بالای این کودک در کار با توپ است.

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

کاربران بسیاری ضمن تحسین این اقدام کریستیانو رونالدو، او را فوق ستاره فوتبال جهان می‌دانند و نمونه‌های بسیاری از رفتارهای او را ذکر می‌کنند که او را از سایر فوتبالیست‌ها متمایز کرده است. کاربران همچنین مهارت و توانایی علی امیر را تحسین می‌کنند و برای او موفقیت روز افزون آرزو دارند.

View this post on Instagram

A post shared by Ali Turganbekov (@ali_amir_happy) on

حبیب نورماگمدوف، قهرمان مسلمان و سبک‌وزن مسابقات UFC که کمک کرد تا این ملاقات صورت بگیرد و علی امیر به آرزوی دیدار با رونالدو برسد، این اقدام کریستیانو رونالدو را مورد تحسین قرار داده و در صفحه شخصی خود در این‌باره نوشت: «به خاطر این رفتارهایت است که در فوتبال شماره یک دنیا هستی. از کریستیانو تشکر می‌کنم که برادرمان علی امیر (معلول) را خوشحال کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by хабиб_нурмагомедов (@khabib_eagle_tv_) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала