حمله ترامپ به ایران با سلاح 2 تریلیون دلاری

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ترامپ به ایران با سلاح 2 تریلیون دلاری
حمله ترامپ به ایران با سلاح 2 تریلیون دلاری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حملات ایران به آمریکایی ها با جدیدترین فناوری نظامی آمریکا دفع خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر نوشت که اگر ایران دست به حمله به تأسیسات آمریکایی بزند، با ضربات جدیدترین فناوری نظامی آمریکا روبرو خواهد شد که برای ساخت آن 2 تریلیون دلار خرج شده است.

ترامپ متذکر شد:«هیچ کشوری قادر به رقابت با آمریکا از نظر قدرت نظامی نیست. اگر ایران در صدد حمله به آمریکایی ها و یا تأسیاست آمریکایی برآید، ما از بخشی از این فناوری جدید نظامی برای دفاع از آنها استفاده خواهیم کرد. هیچگونه انعطافی نشان داده نخواهد شد!».

پمپئو از قدرت نظامی آمریکا در صورت عدم توافق با ایران یاد کرد - اسپوتنیک ایران
پمپئو از قدرت نظامی آمریکا در صورت عدم توافق با ایران یاد کرد

پیشتر ترامپ در توییت دیگری متذکر شده بود که اگر ایران به آمریکایی ها و یا تأسیسات آمریکایی حمله کند ، ما 52 هدف در ایران (اشاره ای به 52  گروگان آمریکایی که چند دهه قبل توسط ایران به گروگان گرفته شده بودند) را مورد حمله سریع قرار خواهیم داد. بعضی از این اهداف برای ایران و فرهنگ ایرانی مهم هستند. حملات به این اهداف و دیگر اماکن در ایران با سرعت و با قدرت زیاد وارد خواهد شد. آمریکا دیگر تحمل خطرات را ندارد!».

در نخستین ساعات روز 3 ژانویه، خودروی حامل قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس،‌ معاون فرمانده حشد الشعبی، و همراهان آنها در یک حمله هوایی در فرودگاه بغداد توسط نیروهای آمریکا مورد هدف قرار گرفت. وزارت دفاع آمریکا اعلام که این حمله به دستور پرزیدنت ترامپ و برای محافظت از پرسنل ایالات متحده صورت گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала