عذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeعذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران
عذرخواهی بازیگر آمریکایی از ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روز مک گوئن، بازیگر آمریکایی به خاطر سیاست کشور خود و ترور سردار قاسم سلیمانی از ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک ، مک گوئن در اولین پست خود نوشت: "#ایران #عزیز " و  ادامه داد: "ایالات متحده به کشور شما ، پرچم شما ، مردم شما احترام نمی گذارد. 52٪ از ما با فروتنی عذرخواهی می کنیم. ماخواهان صلح با شما هستیم . ما گروگان رژیم تروریستی هستیم. ما نمی دانیم چگونه فرار کنیم. لطفا ما را نکشید."

اظهارات مک گوئن با انتقادات  شدیدی از طرف کاربران  و هواداران رئیس جمهور آمریکا روبرو شد  ب. وی در توییت دیگری خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت ، "بسیار سپاسگزارم" ، که در آن وی رئیس جمهور را با یک نام مبتذل مورد خطاب قرارداده است.

به دنبال ترور سردار سلیمانی ، امیر حاتمی، وزیر دفاع ایران گفت كه كشوروی  به ترور فرمانده نیروی قدس به دستور ترامپ پاسخی"دندان شکنی " خواهد داد. آیت الله علی خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی   نیز ایالات متحده را به انتقام گیری تهدید کرده است.

با این حال ، مک گوئن اعتراف کرد که سلیمانی "مرد شیطانی بود که اعمال بد انجام می داد". به گفته وی ، ایالات متحده نیز "از لحاظ اخلاقی فاسد است و به طور غیرقانونی عمل می کند." این بازیگر می نویسد: "گاهی اوقات می توان از  قدرت دیوانه شد." "این حق ما است و  این همان چیزی است که بسیاری از سربازان شجاع برای آن جنگیدند. این دمکراسی است. من نمی خواهم تعداد بیشتری از سربازان آمریکایی کشته شوند.همین و بس ."

صبح روز 13 دی 1398، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان ترور شدند. سپاه پاسداران در طی بیانیه ای آمریکا را مسئول این حادثه می داند و پنتاگون مسئولیت این حمله را قبول کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала