بالگرد روسی، بهترین بالگرد جهان

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر بالگرد می-26 روسیه
بالگرد می-26 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایش دولتی بالگرد «می-26 تی2» آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آزمایش دولتی بالگرد «می-26 تی2» آغاز شده است. آزمایش نوع مدرنیزه شده بالگرد « می-26» تا پایان سال 2020 ادامه خواهد داشت.

الکساندر ژیلکین رئیس مرکز مطالعه مسائل امنیت ملی کاربردی در این خصوص گفت:«آزمایش این بالگرد با شرکت کارمندان وزارت دفاع در 4 پایگاه هوایی انجام خواهد شد. در پروازهای آزمایشی، خصوصیات پرواز-فنی بالگرد و کار تجهیزات جدید امتحان خواهند شد.

بالگرد «می -26» در جهان بی نظیر است. بعد از مدرنیزه شدن آن، رقبا دیگر نمی‌توانند خود را به این سطح برسانند».

فرود بالگرد در یکی از اتوبان‌های تهران طی عملیات تعقیب و گریز پلیس + ویدئو - اسپوتنیک ایران
فرود بالگرد در یکی از اتوبان‌های تهران طی عملیات تعقیب و گریز پلیس + ویدئو

بالگرد «می-26تی2»یک بالگرد ترانزیتی سنگین غیرنظامی است که از لحاظ فنی و اقتصادی در جهان بی نظیر است. این نوع بالگرد برای انجام وظایف مختلف:‌حمل و نقل، تخلیه، اطفاء آتش سوزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این بالگرد قادر به حمل و نقل تا 20 تن محموله چه در داخل یا در خارج از کابین بوسیله زنجیر است. مدل‌های مدرنیزه شده آن، «می-26 تی.اس» و جدید ترین آن «می-26 تی2» از لحاظ فنی پیشرفته‌تر شده، قابلیت پرواز و انجام عملیات در هر نقطه از جهان را بر اساس مقررات بین المللی دارد.

بالگرد «می -26» یک بالگرد حمل‌ونقل چندمنظوره روسی و همچنین بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین بالگرد تولید شده دنیا می‌باشد. اولین بالگرد مجهز به روتورهای 8 پره با قدرت 11400 اسب بخار می‌باشد ودارای 8 متر ارتفاع، 3 مترعرض و40 متر طول می‌باشد. اولین پیش‌نمونه آن در دسامبر 1977 به پرواز درآمد و تا سال 2011 حدود 310 فروند آن تحویل مشتریان گردیده‌است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала