ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران

© Sputnik / Siavash Sobhgahi ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران
ممنوعیت ورود کامیون‌ها به تهران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ممنوعیت ورود کلیه کامیون‌ها به غیر از حاملین مواد سوختی به این شهر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری مثلث آنلاین، سعید محمودی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ممنوعیت کلیه فعالیت‌های معدنی و بتونی در این شهر و همچنین ممنوعیت ورود کلیه کامیون‌ها به غیر از حاملین مواد سوختی به شهر تهران از امشب تا اطلاع ثانوی خبر داد.

توضیحات شهردار تهران درباره انتشار بوی نامطبوع  و آلودگی هوا در پایتخت  - اسپوتنیک ایران
توضیحات شهردار تهران درباره انتشار بوی نامطبوع و آلودگی هوا در پایتخت

محمودی تصریح کرد: براین اساس فعالیت معادن شن و ماسه و آسفالت و کلیه فعالیت‌های معدنی و بتونی و حتی ریخته گری‌ها از امشب برابر ابلاغی که از سوی محیط زیست انجام می شود تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: همچنین ورود کلیه کامیون‌ها به غیر از حاملین مواد سوختی به شهر تهران ممنوع خواهد بود و انتظار داریم این موضوع بطور دقیق از طریق پلیس راهور پیگیری و انجام شود.

وی تاکید کرد: ممنوعیت استفاده از هرگونه سوخت، غیر از سوخت مجاز به واحدهای صنعتی ابلاغ می‌شود و اینگونه واحدها به هیچ وجه حق استفاده از سوخت مازوت را نخواهند داشت. گشت‌های محیط زیست از امشب بطور شبانه روزی خواهد بود و با هرگونه تخلف واحدهای آلاینده برخورد قانونی خواهد شد.

محمودی افزود: توقف اتوبوس‌های روشن در ترمینال ها و جایگاه های اتوبوس‌رانی شهری و بین شهری ممنوع بوده و انتظار می‌رود شرکت اتوبوس‌رانی در این خصوص نظارت و اقدام لازم را انجام دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала