پایان دوره شش ساله سفیر ایران در مسکو + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyپایان دوره شش ساله سفیر ایران در مسکو + ویدئو
پایان دوره شش ساله سفیر ایران در مسکو + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی سنایی در پایان دوره مسئولیت سفیری خود، با حضور در وزارت خارجه روسیه به پرسشهای خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلگرامی سفارت ایران در مسکو، مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدارسیون روسیه در پایان ماموریت 6 ساله خود، با حضور در جمع خبرنگاران در وزارت خارجه روسیه به پرسشهای آنان پاسخ گفت.

ساختمان وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
دیدار مارگولوف با سفیر ایران که روسیه را ترک می‌کند

 برجام، اعتراضات اخیر در ایران، روابط دو کشور در حوزه های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و تحولات منطقه‌ای و جهانی محورهای عمده مطرح شده در این کنفرانس مطبوعاتی بود . وی در پایان از همکاریهای وزارت خارجه روسیه و رسانه‌ای این کشور در طی مدت ماموریت خود در این کشور تشکر و قدردانی نمود.

سفیر ایران در فدراسیون روسیه به تازگی با بیان اینکه روابط دولتی دو کشور در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: با این حال نیاز به تعامل بیشتر سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد دو کشور بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

سنایی یکی از مشکلات امروز در روابط تهران و مسکو را این مساله دانست که بیشتر همکاری‌ها و توافقات در سطح دولتی و میان دستگاه‌های دولتی صورت می‌گیرد حال آنکه دو کشور به شدت نیاز به گسترش همکاری در بخش خصوصی و نهادهای مدنی یکدیگر برای آشنایی بیشتر دو ملت دارند.

گفتنی است دکتر کاظم جلالی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ایران، جانشین دکتر مهدی سنایی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала