نخستین شبیه ساز جنگ هسته‌ای + ویدئو

© AP Photoنخستین شبیه ساز جنگ هسته‌ای
نخستین شبیه ساز جنگ هسته‌ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبیه ساز جنگ هسته‌ای که در سال 2020 رونمایی می‌شود، به هر فردی این امکان را می‌دهد تا با توسعه سناریویی باورپذیر از روز رستاخیز، عواقب آن را مورد مطالعه قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، درک مفهوم یک جنگ هسته‌ای تمام عیار دشوار است. یک شلیک هسته‌ای می‌تواند زنجیره‌ای از وقایع را به وجود آورد که به طور اساسی زندگی در کره زمین را تغییر می‌دهد. در دقایق اول میلیون‌ها نفر خواهند مرد و با تغییر آب و هوا، میلیون ها نفر در اثر گرسنگی خواهند مرد.

پیشنهاد روسیه به آمریکا: انعقاد توافق نامه ای برای اجتناب از جنگ هسته ای  - اسپوتنیک ایران
پیشنهاد روسیه به آمریکا: انعقاد توافق نامه ای برای اجتناب از جنگ هسته ای

بازی‌های جنگی زیادی وجود دارد، اما هیچ یک از آنها سناریوی نابودی کامل سیاره و پایان جهان را در نظر نمی‌گیرند. این همان چیزی است که شبیه ساز جنگ هسته‌ای برای آن لازم است.

NWS (شبیه ساز جنگ هسته‌ای) طراحی شده است تا به مردم تمامی جنبه‌های وحشت انگیز جنگ هسته‌ای را نشان دهد. این شبیه ساز توط مهندس ایوان استپانوف که در آلمان زندگی و کار می‌کند، ایجاد شده است. در NWS، کاربران می‌توانند جنگ‌های هسته‌ای تمام عیار را بازی کنند، کلاهک‌ها را توسعه دهند و اقدام به پرتاب موشک‌های هسته‌ای کنند و با استفاده از نقشه گوگل به بررسی تاثیر آن بر روی کره زمین بپردازند.

اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در نتیجه جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده چند میلیون انسان جان خود را از دست می‌دهند ، یا نقشه جهان چگونه خواهد شد اگر انگلیس موشکهای هسته‌ای زیر دریایی خود را به سمت مسکو پرتاب کند، آنگاه NWS قادر خواهد بود پاسخ جامع و کاملی به شما ارائه دهد.

NWS یک شبیه ساز واقع بینانه و تجسم درگیری‌های هسته ای با تأکید بر پیامدهای آن است. از نظر فنی، NWS یک بازی نیست، زیرا هیچ هدف و پاداشی برای بازیکنانی که همه پیز را نابود می‌کنند، وجود ندارد. این یک شبیه ساز است که در آن می‌توانید سناریو هرگونه درگیری احتمالی را آزادانه مدل سازی و بازی کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала