افزایش حقوق کارکنان نیروهای مسلح ایران در سال 1399

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پاسخ قاطع ایران به امریکا در صورت ادامه مزاحمت برای نفتکش ها
پاسخ قاطع ایران به امریکا در صورت ادامه مزاحمت برای نفتکش ها  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امیر حاتمی وزیر دفاع ایران اعلام کرد: با پیگیری ها و همکاری های فی مابین حقوق و مزایای کارکنان نیروهای مسلح در بودجه سال آینده ایران افزایش پیدا می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ایران، نشست تخصصی بررسی اصلاحات ساختاری بودجه سال 1399 ایران با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، معاونین وزیر دفاع و مدیران عامل سازمان‌ های تابعه وزارت دفاع در سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

واکنش وزیر دفاع ایران به لفاظی وزیر دفاع فرانسه - اسپوتنیک ایران
واکنش وزیر دفاع ایران به لفاظی وزیر دفاع فرانسه

امیر سرتیپ حاتمی عنوان کرد: با پیگیری و تعامل انجام شده، علاوه‌ بر افزایش 15 درصدی حقوق و مزایای کارکنان نیروهای مسلح در سال 1399، کسری اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان لشکری در بودجه تامین و پیش بینی نیز شده است.

وزیر دفاع ایران، با اشاره به تحریم های همه جانبه از سوی دشمن در طول 40 سال عمر جمهوری اسلامی افزود: پیشرفت ها و دستاوردهای حوزه دفاعی و حفظ اقتدار و بازدارندگی دفاعی در شرایطی حاصل شده است که با وجود تمامی محدودیت ها، نسبت به هزینه های نظامی سایر کشورهای منطقه بسیار پایین تر بوده است.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه آیت الله خامنه ای همواره در خصوص بودجه نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور تأکید داشته اند، گفت: توجه به نیروهای مسلح در مجلس، همواره در اولویت‌ اول قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت اساسی ترین رکن هر جامعه ای محسوب می‌ شود افزود: ما در مجلس نیز همواره بر این موضوع تأکید داشته‌ ایم، چرا که نظام دفاعی و امنیت ایران در گرو اقتدار و قدرت نیروهای مسلح است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала