معاون وزیر ارتباطات ایران: قطع اینترنت با تصویب مجلس

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر معاون وزیر ارتباطات ایران: قطع اینترنت با تصویب مجلس
معاون وزیر ارتباطات ایران: قطع اینترنت با تصویب مجلس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر ارتباطات ایران از تهیه لایحه ای برای محدود کردن قطعی اینترنت خبر داد.

به  گزارش اسپوتنیک، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات ایران در ادامه واکنش ها به قطعی اینترنت در این کشور در توئیتر خود نوشت: " بازگشتیم. اما برای جلوگیری از عادی‌سازی قطع اینترنت در حال تهیه لایحه‌ای هستیم تا از این پس قطع اینترنت و هر اپ با بیش از ۱۰ میلیون کاربر ایرانی تنها با تصویب مجلس امکان‌پذیر باشد ! از نمایندگان می‌خواهم از آن پشتیبانی کنند. اینترنت مثل آب، مثل هوا، قابل قطع‌کردن نیست!"

یادآور می شود که بدنبال نا آرامی های اخیر در ایران که در اعتراض به گران شدن ناگهانی و سه برابری بنزین شکل گرفته بودند، بدستور شورای امنیت ایران، اینترنت این کشور به طور تقریبا کامل قطع شد. پس از فروکش کردن اعتراضات و بازگشتن جو آرامش، ابتدا اینترنت وای فای و خانگی به صورت تدریجی وصل شد.

در زمینه شبکه اینترنت تلفن های همراه هم گفته می شود اینترنت اپراتورهای تلفن همراه استان تهران و هشت استان دیگر، از بعد از ظهر چهارشنبه در حال وصل شدن است.

بر اساس اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت موبایل، استان‌های قم، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر و تهران البته به جز شهرستان‌های غرب این استان، در حال وصل شدن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала