شهردار تهران میزان خسارات وارده به پایتخت را اعلام کرد

© Sputnik / Arina Topolevaتهران
تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهردار تهران در جمع خبرنگاران به سوالات مربوط به میزان خساران وارده به شهر تهران در دوره تظاهرات ها پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایسنا، پیروز حناچی شهردار تهران روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: خسارت اغتشاشات برآورد شده و در سطح مناطق ۲۲ گانه کم بوده به شکلی که یک بی آر تی و یکی از نواحی ما آسیب دیده است.

حناچی در خصوص عملکرد شهرداری در بارش برف اخیر گفت: در مورد برف گزارش آماده شده است و فکر می‌کنیم کسانی که می‌توانستند بهتر عمل کنند را برکنار کردیم اما این بحث داخلی است و خیلی نیازی ندارد که داد بزنیم. برای کسانی که مسئولیت دارند این برکناری‌ها پیام لازم را به همراه دارد.

حناچی در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه کاهش آلودگی هوا خاطر نشان کرد: فیلتر دوده تعدادی از اتوبوس‌های شهر تهران در حال نصب است و در این مسیر از شرکت‌های دانش بنیان کمک گرفتیم. قطعا ما در ماه‌های آذر و دی با پدیده وارونگی هوا مواجه هستیم که آلودگی به سمت زمین می‌آید. باید منشأ آلودگی در این دوران بیشتر کنترل شود. در دو هفته گذشته کنترل وسایل نقلیه سنگین انجام شد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنیم و بیشتر از خودروهای عمومی بهره بگیریم.

وی افزود: ما در ساعات پیک مترو و اتوبوس‌ها فشار زیادی را به مجموعه تحمیل می‌کنیم اما از سوی دیگر نیز در تلاشیم که بتوانیم با کمک دولت اتوبوس‌ها و قطارهای جدیدی تامین کنیم. امیدواریم از واگن‌های جدید ۲۰۰ واگن به صورت آماده وارد مجموعه شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала