توضیحات رئیس بانک مرکزی ایران درباره نوسانات ارزی اخیر

© Sputnik / Pouya Mamaghani توضیحات رئیس بانک مرکزی ایران درباره نوسانات ارزی اخیر
توضیحات رئیس بانک مرکزی ایران درباره نوسانات ارزی اخیر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کل بانک مرکزی ایران اظهار داشت که نگرانی‌ مردم از نوسانات بازار ارز ناشی از تحلیل‌های اشتباه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران با اشاره به نوسانات بازار ارز طی هفته‌ گذشته، این نوسانات را ناشی از تحلیل‌های اشتباه و عدم آگاهی از وضعیت بانک مرکزی و قدرت بازارسازی آن دانست.

همتی در پیامی اینستاگرامی نوشت: در یک هفته گذشته نوسانات بازار ارز که از قبل پیش بینی می‌شد و در دو نوشته قبلی خود اشاره کرده بودم نگرانی هایی را برای مردم عزیز پیش آورد. این نگرانی ها بیشتر از آنچه ریشه در متغیرهای واقعی اقتصاد داشته باشد ناشی از تحلیل های اشتباه و بدون آگاهی از وضعیت بانک مرکزی و قدرت بازارسازی آن بوده است.

رئیس کل بانک مرکزی ایران افزود: آنچه که در شرایط امروز کشور توجه به آن لازم است تکیه بر منطق علمی اقتصاد، جلوگیری از بروز التهابات ناشی از تغییر انتظارات و نیز تلاش برای حرکت به سوی تداوم ثبات اقتصادی است.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم عزیز ایران که همواره نقطه اتکای بانک مرکزی و نیز دولت در ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور بوده اند همچنان نقطه اتکای بنده در عمل به تعهدات بانک مرکزی بوده و خواهند بود. قطعا ملت بزرگ ایران با استعانت از خداوند متعال از این برهه سخت و حساس نیز عبور خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by عبدالناصر همتی (@abdolnaser_hemmati) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала