شام محرمانه مارک زاکربرگ با دونالد ترامپ

© REUTERS / Shu Zhangشام محرمانه مارک زاکربرگ با دونالد ترامپ
شام محرمانه مارک زاکربرگ با دونالد ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در جریان سفر مارک زاکربرگ رئیس فیسبوک به کنگره امریکا و کاخ سفید برای گفتگو و تبادل اطلاعات به همراه یکی از افراد هیئت مدیره خود با رئیس جمهور ایالات متحده نیز قرار ملاقاتی خاص و محرمانه داشته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ان‌بی‌سی، ماه گذشته مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک به طور علنی در پی سفری به کاپیتول هیل به ساختمان کنگره ایالات متحده داشت و در مقابل نمایندگان کنگره در رابطه با برنامه‌های فیسبوک موسوم به لیبرا (Libra) را قرار گرفت و توضیحاتی را درباره این ارز داد و ابهام زدایی کرد.

اما اکنون خبرگزاری NBC فاش کرده است که زاکربرگ همچنین یک قرار ملاقات دیگر در راه بازگشت داشته است که قبلاً به آن اشاره ای نشده بود. طبق اطلاعات زاکربرگ یک شام محرمانه نیز در کاخ سفید به همراه پیتر تیل عضو هیئت مدیره فیسبوک با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا داشته است.

سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای به این خبرگزاری گفت: همانطور که برای مدیرعامل یک شرکت بزرگ آمریکایی طبیعی است، مارک زاکربرگ نیز دعوت به صرف شام با رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا در کاخ سفید را با روی باز پذیرفت. فعلا هیچ نشانه‌ای در مورد دلیل این ملاقات فاش نشده است و این ملاقات تا به امروز یک ملاقات محرمانه بوده است.

زاکربرگ اوایل همان ماه به صورت علنی با ترامپ در دفتر رئیس جمهور در کاخ سفید ملاقاتی داشته و در آخرین روز سفر خود نیز از کارخانه تولید رایانه‌های جدید مک پرو اپل در تگزاس که آن زمان در حال ساخت بود، بازدید به  عمل آورده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала