دستگیری سرشاخه های اصلی نا آرامی های ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستگیری سرشاخه های اصلی نا آرامی های ایران
دستگیری سرشاخه های اصلی نا آرامی های ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که سرشاخه‌های کلیدی ناآرامی‌ها در چهار استان البرز، شیراز، تهران و خوزستان دستگیر شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران ایران با اشاره به حوادث اخیر پس از افزایش قیمت بنزین در این کشور گفت:  آمریکایی‌های و ایادی آن‌ها رسماً اعلام می‌کنند که ما پشت‌صحنه این اغتشاشات و غارتگری‌ها و ناامنی‌ها بوده‌ایم.

در اعتراضات تهران سه بسیجی کشته شدند - اسپوتنیک ایران
در اعتراضات تهران سه بسیجی کشته شدند

سردار شریف افزود: امروز آمریکایی‌ها آویزان کسانی شدند که منفور ملت ایران هستند و هرگز خیانت‌های آنان از خاطره ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

وی  با بیان اینکه گروهک‌های ضد انسانی منافقین و سلطنت‌طلبان و سرویس‌های بیگانه دست از توطئه علیه ملت ایران اسلامی برنمی‌دارند گفت: در رأس این خیانت‌کاران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و همه این دست‌وپا زدن‌ها برای امنیت خودشان است.

سردار شریف اظهار داشت: آمریکایی‌ها قافیه را باخته‌اند و نمی‌دانند چه کنند در این راستا میلیون‌ها دلار برای داعش، القاعده، صدام و کومله‌ها و دموکرات‌ها هزینه کردند اما نتیجه آن اقتدار و صلابت ایران اسلامی شد.

وی گفت: در حوادث اخیر با وجود اینکه طراحی سنگینی انجام داده بودند این جوانان با یک بیان مقام معظم رهبری به صحنه آمدند و این توطئه را بار دیگر در نطفه خفه کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران ایران همچنین از دستگیری سرشاخه‌های کلیدی ایجاد ناآرامی‌ها در چهار استان خبر داد گفت: این دستگیری‌ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد و در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌اند.

سردار شریف، یکی از دلایل اصلی به‌کارگیری اراذل‌واوباش توسط استکبار در اغتشاشات اخیر را ناامید شدن دشمنان از تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: امروز 18 ماه از آغاز تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران می‌گذرد اما باوجود همه مشکلات چیزی عاید آمریکا و ایادی آنان نشد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت غیور ایران اسلامی با قاطعیت و اقتدار در برابر دشمنان نظام اسلامی خواهد ایستاد گفت:  ملت غیور ایران اسلامی راه شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران را ادامه خواهد داد و تا آخرین قطره خون با عهدی که با ولایت‌فقیه بسته‌اند وفادار خواهند ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала