وزیر اقتصاد : تخریب بانک ها به زیان مردم است

© AFP 2023وزیر اقتصاد : تخریب بانک ها به زیان مردم است
وزیر اقتصاد : تخریب بانک ها به زیان مردم است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد ایران بیان داشت: هر تخریب و اتفاقی که برای بانک ها بیافتد به معنای خروج خدمات بانکی از دسترس مردم و زیانشان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد ایران بیان داشت: از بانک‌ها انتظار می‌رود اکتیو و حتی پراکتیو باشند و در قامت کرکس نبوده و عقاب‌گونه حرکت کنند.

دژپسند خاطر نشان کرد که بانک‌ها نباید در اقتصاد نقش پسیو داشته و منتظر باشند و ادامه داد: از بانک‌ها انتظار می‌رود اکتیو و حتی پراکتیو باشند و در قامت کرکس نبوده و عقاب‌گونه حرکت کنند.

وی ادامه داد: بانک‌ها نباید منتظر باشند چیزی گیرشان بیاید بلکه باید در بالاترین نقطه حرکت کنند و همه را به حرکت و تعامل وادارند.

دژپسند افزود: بانک‌ها بازارهای مالی، پولی و سرمایه‌ای را به طور همزمان باید در نظر گرفته و در تمام آنها نقش خود را برای توسعه ایفا کنند. اجازه ندهیم گرفتار انحراف منابع و انسداد خدمات به مردم شویم چرا که این همان چیزی است که دشمنان ما خواستار آن هستند.

وزیر اقتصاد در خصوص ناامنی‌های اخیر در ایران گفت: بانک‌ها وقتی مورد حمله قرار می‌گیرند از خود می‌پرسند چکار کردند که شایسته این نوع نحوه برخورد هستند هر اتفاقی که برای بانک‌ها می‌افتد به معنی ضایع شدن منابع و خروج خدمات بانکی از دسترس مردمی است که از بانک‌ها خدمات دریافت می‌کردند.

دژپسند گفت: اگر هدف این ناامنی‌ها مردم هستند با این روش برای ارائه خدمات به آنها مشکل ایجاد می‌شود. این مسیر، مسیر غلطی است و نتایج آن به زیان مردم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала