حضور شمخانی در مجلس در ارتباط با افزایش قیمت بنزین

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / حضور شمخانی در مجلس در ارتباط با افزایش قیمت بنزین
حضور شمخانی در مجلس در ارتباط با افزایش قیمت بنزین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، علی شمخانی جهت بررسی افزایش قیمت بنزین در جلسه غیر علنی مجلس حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ایران، اسدالله عباسی،  از حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیرعلنی مجلس خبر داد.

وی گفت: " جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد."

مجلس ایران از افزایش قیمت بنزین مطلع بود - اسپوتنیک ایران
مجلس ایران از افزایش قیمت بنزین مطلع بود

وی درباره موضوع این جلسه گفت: "در این جلسه درباره اتفاقات اخیر کشور و همچنین افزایش نرخ بنزین بحث و تبادل نظر خواهد شد."

پیش از این، محمد رضا پور ابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ایران از جلسه غیرعلنی مجلس  با تیم اقتصادی دولت خبر داد.  و همچنین احتمال داد که  نشست مشترکی بین مجلس و رئیس جمهور در روز دوشنبه برگزار می شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ایران با اشاره به قانون هدفمندی یارانه گفت: " هدف از این قانون جلوگیری از قاچاق سوخت و مصرف بی رویه بنزین است اما اکنون اجرای این قانون از مسیر خود خارج شده است."

وی تاکید کرد که بر اساس قانون اختیاراتی به دولت در زمینه تعیین قیمت حامل های انرژی داده شده است  بر اساس یک سنت، دولت و مجلس هر سال بحث قیمت حامل های انرژی را  مورد بررسی قرار می دهند.

یادآور می شود که در پی افزایش قیمت بنزین در ایران، اعتراضاتی در شهرهای مختلف ایران در این ارتباط آغاز شدند که در برخی موارد به خشونت کشیده شده و باعث کشته شدن معترضان گردید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала