کلاهبرداری گربه چاق در فرودگاه روسیه

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر در مسکو مردی از سوار شدن به هواپیما منع شد
در مسکو مردی از سوار شدن به هواپیما منع شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از فرودگاه های شهر مسکو، در شرمتییوا، مردی به دلیل داشتن یک گربه خیلی سنگین اجازه سوار شدن به هواپیما در پرواز مسکو - ولادی وستوک را پیدا نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، نام حیوان خانگی ویکتور است، او با صاحبش از ریگا به ولادی وستوک حرکت می کردند که در بین مسیر، پرواز ترانزیتی از ریگا به مسکو برای رفتن به ولادی وستوک داشتند.

در فرودگاه ریگا یک مسافر با یک حیوان سوار هواپیما شد و با خیال راحت به پایتخت روسیه رسید. در کنترل دامپزشکی در فرودگاه شرمتییووا، مهر ورود در گذرنامه حیوان قرار داده شد، پس از آن مرد به کانتر رجیستری رفت.

به گفته میخائیل صاحب این گربه، یک کارمند فرودگاه چندین بار تمام وسایلش را اندازه گیری و وزن کرد، پس از آن گفت که گربه نیز باید روی وزنه قرار بگیرد. معلوم شد که این حیوان خانگی تا ده کیلوگرم خورده بوده است و به صاحبش اعلام کردند که این گربه فقط در قسمت بار چمدان می تواند برود.
این مرد سعی کرد تا به کارمند فرودگاه توضیح دهد که گربه زنده به ولادیووستوک نمی زند، اما کارمند فرودگاه از پذیرفتن مسئولیت و نقض دستورالعمل ها خود داری کرد. سپس میخائیل صاحب گربه، از پرواز امتناع ورزید.


برای اینکه گربه ده کیلویی وارد هواپیما شود، این مرد تصمیم گرفت حیوان مشابهی را با وزن کمتری پیدا کند. گربه ای که معیارهای هواپیمایی را رعایت می کرد، حیوان دیگری تبدیل به گربه میخائیل شد. در نتیجه، میخائیل و گربه وی ویکتور کارت پرواز خود را دریافت کردند و با خیال راحت به ولادی وستوک رفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала