کیهان: گوگوش و بهروز وثوقی "اهالی سینما" نیستند، کاباره‌ای‌اند!

© Photo / IRNAکیهان: گوگوش و بهروز وثوقی "اهالی سینما" نیستند، کاباره‌ای‌اند!
کیهان: گوگوش و بهروز وثوقی اهالی سینما نیستند، کاباره‌ای‌اند!  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه کیهان در واکنش به ثبت اسامی گوگوش و بهروز وثوقی در پایگاه تاریخ نگاری سازمان سینمایی کشور نوشت: «سازمان سینمایی در پایگاه تاریخ نگاری خود خواننده کاباره‌ای و معشوق‌اشرف پهلوی را به‌عنوان سینماگر شناسایی کرد».

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، کیهان افزود: «این سازمان در حالی فائقه آتشین مشهور به گوگوش و بهروز وثوقی و... را به‌عنوان اهالی سینما مطرح و نام آنها را‌ ترویج می‌کند که در کارنامه این افراد نقش مخرب فرهنگی و اخلاقی؛ کاملاً بدیهی و غیرقابل کتمان است».

به نوشته این روزنامه «در حال حاضر خواننده کاباره‌ای (گوگوش) بطور خاص علیه هویت و باور مردم ایران مشغول به فعالیت است و مدتی پیش به یکی از مقدسات اهانتی وقیحانه کرد».

یادآور می شود حدود یک سال و نیم قبل بیش از 100 فیلمساز و اهالی فرهنگ و هنر ایران در نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور خواهان رفع محدودیت ها برای هنرمندان از جمله بهروز وثوقی شدند.

در این نامه اسامی هنرمندانی چون جعفر پناهی ، پرویز پرستویی ،  تهمینه میلانی ، کیانوش عیاری ،  محمد رسول‌اف ،  فاطمه معتمد آریا ،  لیلا حاتمی ، علی مصفا  و  باران کوثری دیده می‌شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала