قطعات تقلبی خودرو در بازار ایران افزایش یافت +ویدئو،عکس

© Sputnik / Mazyar Asadiقطعات تقلبی خودرو در بازار ایران افزایش یافت +ویدئو،عکس
قطعات تقلبی خودرو در بازار ایران افزایش یافت +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش قطعات تقلبی در بازار، تشخیص لوازم یدکی اصلی را دشوار کرده است، در این رابطه استفاده از اپلیکیشن ایساکو برای کمک به این موضوع ارائه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، علاوه بر تحریم و مشکلات صنعت خودروسازی در ایران، گسترش لوازم یدکی تقلبی و بی‌کیفیت در بازار مشکلات دیگری‌ را به وجود آورده است که تعمیرکاران و رانندگان از آن شکایت می‌کنند. تحریم و رشد قیمت ارز باعث شده قطعات باکیفیت با قیمت‌های سابق فاصله زیادی بگیرند و از این رو، بسیاری از عرضه‌کنندگان این محصولات برای از دست ندادن مشتری و بازار خود، به سمت نمونه‌های درجه دوم رفته‌اند تا بتوانند از طریق ارائه یک ثبات نسبی قیمت، مشتریان خود را در این بازار ملتهب حفظ کنند.

View this post on Instagram

A post shared by سرمایه نیوز (@sarmayenews) on

 

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه در تامین قطعات خودرو مشکلی وجود ندارد، گفت: «این روزها تنها در تامین قطعات الکترونیکی برخی خودروها با مشکل مواجه هستیم که این وضع در خودروها چینی وخیم‌تر است.»

View this post on Instagram

A post shared by پایگاه خبری تحلیلی آدمیت پرس (@adamiyatpress) on

 

در ویدئو زیر اپلیکیشن ایساکو، برای تشخیص قطعه‌های تقلبی خودرو معرفی شده است. از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد. تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پش

توانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا می‌باشد.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

 

کاربران نیز از افزایش قطعات تقلبی خودرو در بازار گلایه دارند و امیدوارند از مشکلات صنعت خودروسازی کمتر شود. آنها امیدوارند استفاده از این اپلیکیشن در تشخیص قطعات خودرو موثر واقع شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала