نخستین تصاویر از کارگاه‌های چند‌همسری +عکس، ویدئو

© Depositphotos.com / dreamfoto2010موسسه همسرجون که قلب های تنها را به هم می رساند
موسسه همسرجون که قلب های تنها را به هم می رساند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترویج چند همسری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تهران برای آموزش مهارت‌های ارتباطی خانواده‌های چند‌همسری خبری جنجال آفرین در فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصاویری از تبلیغاتی تحت عنوان کارگاه‌های آموزش مهارت چندهمسری و ضرورت احیای چندهمسری در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که با واکنش‌ متفاوت بسیاری از کاربران همراه شده است. موسسه‌ای با نام حیات حسنی، ۱۷ آبان ۱۳۹۸ کارگاه آموزشی چندهمسری در تهران و به صورت رایگان برگزار می‌کند و الزامات تشکیل خانواده‌های چندهمسری، احکام فقهی خانواده‌های چندهمسری و مهارت‌های ارتباطی خانواده‌های چندهمسری آموزش داده می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by توئیتر فارسی (@twiit.farsi) on

کاربران بسیاری با این موضوع مخالف هستند و عنوان می‌کنند مسئولین در جامعه ایران به چه می‌اندیشند که با وجود آمار پایین ازدواج و به جای حل مشکل ازدواج جوانان و فرهنگ‌سازی ازدواج‌های کم‌هزینه، کاهش قیمت‌ها و ارائه مسکن و تسهیلات مناسب به جوانان، چندهمسری را تبلیغ و ترویج‌ می‌کنند؟! و اینکه چرا باید در قوانین ایران چند‌همسری برای ۴ همسر به طور هم‌زمان به صورت عقد دائم و بی‌نهایت همسر موقت به رسمیت شناخته شود اما چندشوهری ممنوع است؟! این کاربران عقیده دارند ترویج چندهمسری تاختن به بنیان خانواده با کلاه شرعی است و در واقع این افراد بر روی شهوت‌رانی خود نام دین می‌گذارند.

کاربران موافق اما به اسلام و دین استناد می‌کنند و عقیده دارند مرد می‌تواند در صورت تمایل بیش از یک همسر برگزیند. علاوه بر این، در میان نظرات موافق و مخالف، طنز تلخ درباره موضوع چندهمسری نیز بسیار است که غالب کاربران مخالف این موضوع را بسیار قبیح و نفرت‌انگیز می‌خوانند.

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته شدن این طرح را به نزدیک شدن انتخابات مجلس مرتبط می‌دانند و معتقدند برخی گروه‌های سیاسی به دنبال مطرح شدن موضوعات حاشیه‌ای در جامعه هستند.

View this post on Instagram

⛔️تامین خوراک رسانه‌های معاند و مخالف توسط عده‌ای نامعلوم آن هم نزدیک به انتخابات! 🔻اما چند نکته: 1️⃣ چه کسانی این عکس‌ها رو کنار هم قرار دادن تا عکس اصلی که مربوط به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هست رو تغییر بدن و مغرضین استفاده سیاسی خودش رو ببره؟! ‏2️⃣ چه کسانی درست نزدیک به انتخابات با مطرح کردن این مباحث به دنبال ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و منزوی کردن جریان انقلابی هستن؟ 3️⃣ چه کسانی راهی رو که اسلام برای استفاده عده‌ای خاص و آن هم تحت شرایطی معین تعیین کرده، برای عموم جامعه تجویز می‌کنن و حتی کارگاه آموزشی رایگان برگزار می‌کنن؟ 4️⃣ در این ماجرا کسایی که طرفدار همباشی سیاه (ازدواج سفید) روابط ولنگار با دیگران هستن، حق صحبت درباره موضوع چند همسری ندارن، اونها خودشون عملا طرفدار چند همسری و چند شوهری هستن😏 #تبلیغ_تبیین#چند_همسری #خوراک#رسانه‌#معاند #مخالف#نامعلوم #عکس‌#اسلام #راهپیمایی_۲۲_بهمن #ازدواج_سفید #همباشی#سیاه #کارگاه_آموزشی #عموم#انتخابات #مغرضین#تغییر

A post shared by RES (@res_news) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала