روسیه به شدت به تقلید ایالات متحده به "بمباران کریمه" پاسخ داد

CC BY 2.0 / Ronnie Macdonald / Boeing B-52H Stratofortress 4اعزام بمب افکن های استراتژیکی آمریکا به خاورمیانه
اعزام بمب افکن های استراتژیکی آمریکا به خاورمیانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایندگان و کارشناسان روسی بدین معتقداند، که بمب افکن هایی که در تمرینات نظامی در نزدیکی مناطق روسیه استفاده می شوند، فقط بعنوان مناسبتی برای توضیحات رسمی تلقی نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک، قانونگذاران و کارشناسان نظامی روسیه به گزارشی از فرماندهی ارتش آمریكا در اروپا درباره پرواز آموزشی بر فراز دریای سیاه، به یکی از بمب افکن هایی که بمباران کریمه را شبیه سازی کرده بود، بمب افکن های استراتژیک B-52H Stratofortress واکنش نشان دادند.

براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، جنگنده Su-27 هواپیماهای آمریکایی را هنگام پرواز در امتداد مرزهای آبهای سرزمینی روسیه همراهی می كرد.

ناتالیا پوکلونسایا، نایب رئیس کمیته امور بین الملل دولت دوما تأکید کرد: واشنگتن باید بداند که پروازهای نمایشی در نزدیکی مرزهای کریمه می تواند بیشترین پیامدهای منفی را به همراه داشته باشد. تقلید همیشه بر روابط بین شرکا تأثیر مضر دارد و معمولاً منجر به خراب شدن روابط می شود. سیاستمداران امریکایی در شرایط دشوار حال حاضر نیاز به جلسات روان درمانی دارند، اما تقلید در حوزه تمرینات نظامی منجر به نابودی شبه نظامیان، تروریست ها و رادیکال ها(تندروها) می گردد؛ نه نابودی جمعیت غیر نظامی یک کشور مستقل.

در مصاحبه ای با سناتور کریمه، سرگئی تسکوف عضو کمیته بین المللی شورای فدراسیون اذعان داشت: چنین تحریکاتی از طرف آمریکایی ها برای سیاست های آنها بسیار مشخص است.

وی ادامه داد: این سطح تفکر سیاسی معاصر آمریكا را در حوزه امور نظامی به خودی خود نشان می دهد. تحریکات برای آنها مشخصه است. ایالات متحده به خوبی می داند كه ما چطور پاسخ خواهیم داد. به نظر من، ما تسلیم چنین تحریکاتی نخواهیم نشد.

وی خاطرنشان کرد: روسیه اقدامات طرف آمریکایی را از نزدیک تحت نظارت قرار می دهد، اما کریمه در هر صورت بسیار خوب محافظت می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала