شغل‌های عجیب بدون پرداخت مالیات +ویدئو، عکس

© Fotolia / Vadym Drobotبرای تقویت حافظه مان چه کار کنیم؟
برای تقویت حافظه مان چه کار کنیم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افزایش شغل‌های عجیب در ایران که کمتر دیده می‌شوند و افراد با فروش زمان خود، کسب درآمد می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وجود شغل‌های عجیب و باور نکردنی برای کسب درآمد که بسیار در جامعه وجود دارد و کمتر دیده می‌شود همچون داد زن و عربده‌کش، شرخر، همکاری در دعوا، میوه رنگ‌کن، مغز خالی‌کن، محو‌کن پلاک ماشین، زهرمار گیر، تراکت پخش‌کن، جای پارک بگیر، فال‌گیر، گریه‌کن مراسم ترحیم، دست‌فروشی، نوبت‌فروشی و مشابه اینها. که نمونه‌هایی از آگهی دعوت به کار این افراد در فضای مجازی منتشر می‌شود و واکنش‌های انتقادی بسیاری را نیز به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by روزبینو ،نمایش بهترین ها (@roozbeeno) on

غالب کاربران عنوان می‌کنند آمار بالای بیکاری در جامعه یکی از دلایل افزایش و گرایش بیشتر افراد به این مشاغل است. از طرفی صاحبان این مشاغل مالیات پرداخت نمی‌کنند و برای شخص سود و درآمد بیشتری دارد.

View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days) on

جمعی از کاربران نیز ضمن ابراز تاسف از وضعیت و شرایط سخت زندگی در ایران، این شغل‌ها را دور از انتظار و غیرباور نمی‌دانند و عقیده دارند زمانی که مسئولین کمترین توجهی به جوانان و بیکاری روز افزون در جامعه ندارند، شرایط بهتر از این نخواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by امیر بختیاری (@amirbakhtiar.i) on

نگاه جمعی دیگر از کاربران به این موضوع متفاوت است و آنها معتقدند حتی اگر جامعه در شرایط خوبی به سر برد، در موارد بسیاری به چنین مشاغلی نیاز خواهد داشت و این امکان نه تنها وجود ندارد بلکه اشتباه است که انتظار رود همه افراد جامعه پزشک و مهندس باشند. بنابراین درست اینست که در صورت مشاهده چنین افرادی با این مشاغل، به شکل صحیح با آنها برخورد شود‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала