ساخت بنای مجلل و لاکچری حوزه علمیه در قم +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoصادق آملی لاریجانی
صادق آملی لاریجانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیت الله یزدی خطاب به آملی لاریجانی: به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند!

به گزارش اسپوتنیک، ساخت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر در شهر قم سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

View this post on Instagram

#ورق_بزنید👉

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

 

لوکس و لاکچری بودن این مدرسه علمیه نسبت به حوزه ها د مدارس علمیه دیگر سبب شده است که تصاویر بسیاری از آن در شبکه های اجتماعی منتشر شود.
گفته شده است که آیت الله یزدی چندی پیش خطاب به آملی لاریجانی گفته بود که به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؛ از کجا آوردی ساختی؟ صادق آملی لاریجانی هم پاسخ داده بود که «نخیر ارث پدرم نبود! مگر اینهمه مدارس دیگر ارث پدرشان است؟»
همچنین آملی لاریجانی گفته است که یکی از آشنایان ما که مساجد و ساختمان‌های مشابهی ساخته است، گفت که حاضر است ساختمان مدرسه را بعهده بگیرد و بانیانی هم برای اینکار بیابد.

View this post on Instagram

A post shared by حجت الاسلام محسن قنبریان (@ghanbarian_ir) on

 

گفته شده است که دروس خارج فقه و اصول فقه آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی با محوریت مبحث برائت و کتاب الوقف از ۳۱ شهریور ماه آغاز می‌شود.
بسیاری از کاربران ساخت این مدرسه علمیه را از مصادیق اشرافیگری مذهبی خواندند و معتقدند که معلوم نیست از این دسته از مدرسه های علمیه چه طلبه هایی قرار است پرورش یابد.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که در شرایطی که بعلت گرانی بسیاری از خانواده ها در تامین هزینه های تحصیل فرزندان خود ناتوان هستند، ساخت چنین اماکنی برای تحصیل مذهبی جایز نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала