ایران: آمریکا با سیاست هایش، دشمن تراشی می کند

© Photo / IRNAایران: آمریکا با سیاست هایش، دشمن تراشی می کند
ایران: آمریکا با سیاست هایش، دشمن تراشی می کند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایالات متحده با سیاست های خود، دشمنان زیادی برای خود ایجاد می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه توسط سرتیپ حسین سلامی ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی اعلام نمود که آمریکا با سیاست هایش، دشمن تراشی می کند. 

ترامپ: آمریکا آمادگی دارد تا با ایران دوست شود - اسپوتنیک ایران
ترامپ: آمریکا آمادگی دارد تا با ایران دوست شود

وی ادامه داد: "با وجود قدرت و همچنین برتری اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و نظامی ، ایالات متحده به سمت ویرانی پیش می رود زیرا رهبری این کشور عاقلانه نیست. فلسفه سیاسی آمریکا مبتنی بر ایجاد اختلاف در اقوام و کشورها است تا ایالات متحده را به کشوری انحصاری تبدیل کند. این فلسفه دشمنان واشنگتن را افزایش می دهند ، و این کشور به هیچ وجه موقعیت خود را تقویت نمی کند".

وی همچنین اضافه كرد كه ایران توانسته است "فرمول جدیدی برای حفظ تعادل قدرت" در جهان پیدا كند. سلامی تأکید کرد: "ما به کشوری تبدیل شده ایم که قابل شکست نیست."

به گزارش مهر، سلامی در ادامه در خصوص مقصر دانستن ایران در حمله به تاسیسات آرامکو گفت: " اروپایی ها هم دست کمی از آمریکایی ها ندارند، امروز چهره خود را کاملا نشان داد و اروپایی ها بدون هیچ سند و مدرکی یک اتهام واهی و دروغین را به کشور ایران نسبت دادند و طبیعت اروپا و آمریکا همین است.

وی افزود: اگر بخواهید اروپا و آمریکا را دقیقا معنی کنید بعضی کشورهای اروپایی مخصوصا سه کشوری که همیشه در خط مقدم علیه ملت ایران بودند و آمریکایی ها معنای دروغ می دهند و حرف دروغ به زبان می آوردند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала