شلیک خنجر روسی در حین رزمایش نیروی دریایی روسیه + ویدئو

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر شلیک خنجر روسی در حین رزمایش نیروی دریایی روسیه + ویدئو
شلیک خنجر روسی در حین رزمایش نیروی دریایی روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اقدام به انتشار ویدئویی از شلیک سیستم موشکی ضد هوایی "کنجال" نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در کانال رسمی یوتیوب خود ویدئویی از شلیک سیستم موشکی ضد هوایی "کنجال" (خنجر)  را در حین رزمایش ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه در مجمع‌الجزایر سرزمین فرانتس یوزف در اقیانوس منجمد شمالی، دریای بارنتز و دریای کارا منتشر کرد.

این فیلم نشان می دهد که چگونه خدمه "معاون دریاسالار کولاکوف" به حمله هوایی یک دشمن فرضی واکنش نشان می‌دهند. در این مانور همچنین ناوچه‌های آب‌خاکی "الکساندر اوتراکوفسکی" و "کوندوپوگا" شرکت دارند.

در این مانور همچنین خدمه کشتی‌های جنگی اقدام به شلیک از توپخانه های AK-100 و AK-725 و همچنین توپخانه ضد هوایی با سرعت بالا و کالیبر کوچک AK-630 کردند.

موشک فوق العاده دقیق و ماورء صوت هوا به زمین "کنجال" روسی در دنیا بی نظیر می‌باشد. "کنجال" از تاریخ 1 دسامبر سال گذشته میلادی در اختیار نیروی هوایی در جنوب روسیه قرار گرفت. شرکت تسلیحات موشکی تاکتیکی ساخت این موشک ها را اعلام کرده، اما در عین حال ویژگی های آنرا فاش نکره است. این موشک در جنگنده های سوخو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موشک به دلیل سرعت فوق العاده می تواند از دید رادار دشمن پنهان بماند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала