اصابت موشک هاى كاليبر به أهداف در رزمايش سنتر-2019+ویدئو

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر شناورها در رزمایش مرکز-2019 با موشک ها اهداف را هدف گرفتند
شناورها در رزمایش مرکز-2019 با موشک ها اهداف را هدف گرفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزمایش در دریای خزر توسط شناورهای مختلف روسی مجهز به موشک با موفقیت انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات و ارتباطات وزارت دفاع روسیه گزارش داد: خدمه کشتی های موشکی در خزر تمرینات آموزش رزمی را برای هدف قرار دادن اهداف با موشک های کالیبر با دقت بالا در تمرینات Center-2019 با موفقیت انجام دادند.

خاطر نشان می شود محاسبات جنگی تمرینی کشتی مجهز به موشک داغستان و کشتی کوچک مجهز به موشک گراد سوویژسک دریافت یک اطلاعات مقدماتی را نشان می دهند که یک کشتی ناشناس و همچنین پست فرماندهی تقویت شده یک سازمان تروریستی  در ساحل دریا را به همراه تروریست ها شناسایی می کنند.

محاسبات کلاهکهای موشکی و توپخانه در محدوده زمانی تعیین شده توسط استانداردها، مختصات هدف را وارد سیستم های فرماندهی جنگی کرده و آماده سازی از پیش، موشک های کالیبر را انجام می دهند.
پس از دریافت تأیید نابودی هدف، خدمه کشتی ها موشک های الکترونیکی (آموزشی) را با فاصله حدود 350 و 500 کیلومتر از اهداف دریایی و زمینی شلیک کردند.

رزمایش فرماندهی و کارکنان استراتژیک Center-2019 از 16 تا 21 سپتامبر در شش رشته آموزش اسلحه ترکیبی و دو برد آموزشی نیروی هوایی و پدافند هوایی در روسیه در دریای خزر برگزار می شود. برخی از قسمت های مبارزه با گروه های مسلح غیرقانونی در زمین های آموزش کشورهای همکار اتفاق می افتد. درمجموع، حدود 128 هزار پرسنل نظامی از هشت کشور (روسیه، چین، پاکستان، قرقیزستان، هند، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان) ، بیش از 20 هزار اسلحه و تجهیزات نظامی، حدود 600 هواپیما و 15 کشتی در مرکز-2019 شرکت می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала