تصویری جنجالی از انتخابات کنست اسرائیل

© Depositphotos.com / Romayanu.gmail.comتصویری جنجالی از انتخابات کنست اسرائیل
تصویری جنجالی از انتخابات کنست اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویری از آراء انتخابات اسرائیل در رسانه‌های اجتماعی منتشرشده که بر روی آن نام دبیر کل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله نوشته‌شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اسرائیل ماه هاست که صحنه‌ی رقابت بین اعضای پارلمان (کنست) برای تصدی پست نخست وزیری را در خود می بیند.

رای‌دهندگان در اسرائیل برای دومین بار در سال جاری پای صندوق‌های رای رفته‌اند، تا با رای‌گیری امروز مشخص کنند آیا نتانیاهو همچنان در قدرت باقی می ماند یا نه، هرچند رای‌گیری قبلی در نهایت به انتخابات زودهنگام انجامید.

در صورتی که هم‌حزبی‌های بنیامین نتانیاهو در روز ۲۶ شهریور ماه، موفق به کسب بیشترین آرا شوند و بتوانند ائتلافی تشکیل دهند، ریاست هیئت دولت اسرائیل برای پنجمین بار به نتانیاهو خواهد رسید. انتخابات از ساعت هفت صبح به‌وقت محلی آغاز شده و ساعت ۱۰ شب نیز رای‌گیری به‌ پایان خواهد رسید. انتظار می‌رود که نتایج رسمی طی ساعت‌های پایانی شب و بامداد روز چهارشنبه اعلام شوند.

اما جدا از وضع موجود انتخابات و رقابت چیزی که بیش از همه توجهات را به خود جلب کرد تصویری از آرای انتخاباتی اسرائیل در رسانه‌ها منتشرشده که بر روی آن نام دبیر کل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله نوشته‌ شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала