اشتباه عجیب گزارشگر فوتبال تلویزیون ایران + ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اشتباه جنجالی گزارشگر فوتبال تلویزیون ایران + ویدئو
اشتباه جنجالی گزارشگر فوتبال تلویزیون ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علیرضا علیفر، گزارشگر فوتبال تلویزیون ایران بار دیگر با اشتباه خود به تیتر اول شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا علیفر، گزارشگر فوتبال تلویزیون ایران، در حین گزارش زنده دیدار تیم های رئال مادرید و لوانته از رقابتهای لیگ اسپانیا، اشتباه عجیبی را مرتکب شد.

علیفر درحین گزارش این بازی از سید جلال حسینی، کاپیتان و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان هافبک تیم لوانته نام برد!

اشتباه عجیبی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت دلیلش ارجاع علیفر به سایت شبکه «اسکای‌اسپورتس» بود. مشخص نیست به چه دلیلی نام سیدجلال با نیکولا ووکچویچ هافبک مونته‌نگرویی لوانته که شماره 17 را می‌پوشد، جابه‌جا شده و علیفر هم احتمالاً فکر کرده این اتفاق تشابه اسمی است!

​پیش از این علیرضا علیفر در مسابقه دو تیم ایرلند شمالی و لهستان بر حسب عادت گزارشی که دارد از ویکیپدیا نام سازنده ورزشگاه لهستان را استخراج کرده بود که البته از آن جا که این وبسایت قابل ویرایش است، نمی دانست که فردی نام سازنده ورزشگاه را به "امیردولاب " تغییر داده است و با جدیت خاصی گفت که سازنده ورزشگاه لهستان امیردولاب است و شاید به نوعی همین اشتباه بود که علیفر را در فضای مجازی تبدیل به چهره ای مورد توجه کرد. حالا اما اینکه او بازیکن شماره 17 لوانته را سیدجلال حسینی خوانده است به این معنا است طی روزهای آینده باید شاهد پست ها و مطالب طنز درباره او باشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала