گرانفروشی بلیت های هواپیما از سوی برخی از ایرلاین‌های ایران + جزئیات

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرودگاه مهرآباد
فرودگاه مهرآباد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالی ایرلاین‌های ایران باید از روز گذشته نرخ‌های جدید را در فروش بلیت اعمال می‌کردند، همچنان گرانفروشی بالاتر از جدول نرخ پروازهای داخلی از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی در حال انجام است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، از دیروز جدول نرخ پروازهای داخلی شامل قیمت 193 پرواز توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شد.  در این جدول حداقل قیمت بلیت هواپیما 173 هزار و 400 تومان و حداکثر نرخ یک میلیون و 49 هزار و 600 تومان برای مسیر مشهد-ماهشهر است.

در جدول جدید حداقل و حداکثر بلیت مسیر پر تقاضای تهران-کیش به ترتیب 252 هزار و 700 تومان و 905 هزار و 800 تومان است. اما با این وجود یکی از شرکت‌های هواپیمایی این بلیت پروازی را برای امروز به قیمت یک میلیون و 152 هزار تومان یعنی حدود 250 هزار تومان گران‌تر به فروش می‌رساند.

یا در نمونه‌ای دیگر حداکثر قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد باید 703 هزار تومان باشد اما نرخ بلیت این مسیر پروازی برای همان ایرلاین  حدود 770 هزار تومان است.

به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد برخی شرکت‌های هواپیمایی هیچ توجهی به جداول منتشر شده از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی که به تایید سازمان هواپیمایی هم رسیده، ندارند. شاید مماشات متولی حمل‌ونقل هوایی مسافری با شرکت‌های هواپیمایی باعث بروز این اتفاق شده باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала