زنان در ملاقات با مردان خوش چهره و خوشتیپ از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsevزنان در ملاقات با مردان خوش چهره و خوشتیپ از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند
زنان در ملاقات با مردان خوش چهره و خوشتیپ از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مطالعه بحث برانگیز نشان داده است که زنان کمتر تمایل دارند با مردی که فکر می کنند زشت است از کفش پاشنه بلند استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، محققان از 292 دانشجوی زن دانشگاه اسلواکی در یک مطالعه تحقیقاتی درباره استفاده از کفش پاشنه بلند سوالاتی را پرسیدند.

از آنها سوال شد در هنگام قرار ملاقات با شخصی که از نظر آنها چهره جدابی دارد و شخصی که از نظر آنها زشت است کدام کفش را انتخاب خواهند کرد، پاشنه بلند یا کفش صاف؟

حدود 60٪ از آنها گفتند كه در روز قرار با یک مرد جذاب کفش پاشنه بلند را انتخاب می كنند و در مقایسه، تنها 22 درصد از زنان گفتند که در قرار آن کفشی که با مرد جذاب پوشیده بودند را در قرار با مرد غیر جذاب استفاده خواهند کرد.

تیم تحقیقاتی در این باره نوشت: از دیدگاه تکاملی، کفش پاشنه بلند به عنوان یک نشانه ظریف و استراتژیک علاقه جنسی زنان است. زنها برای جلب توجه یك همسر مطلوب از تاكتیكهای رفتاری مختلفی استفاده می كنند. به عبارت دیگر احتمالا زنان هنگامیکه مایل به برقراری رابطه با مردی نباشند از کفش پاشنه بلند استفاده نمی کنند. پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث جذابیت جسمی زن برای جنس مخالف می شود، بنابراین به نظر می رسد استفاده از کفش پاشنه بلند برای زنان یک سیگنال جنسی قدرتمند است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала