تلفات و خسارات جدى بر اثر حمله آمريكا به ادلب

© Sputnik / Mikhail Voskresenskyحمله آمریکا به مناطق کاهش تنش در سوریه
حمله آمریکا به مناطق کاهش تنش در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه اعلام کرد که حملات امریکا به منطقه کاهش تنش ادلب، بدون اطلاع روسیه و مغایر با توافقات حاصل شده، بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، امروز یکشنبه، اعلام کرد، که آمریکا بدون اطلاع روسیه و ترکیه و با نقض تمام توافقات به منطقه کاهش تنش ادلب حمله کرده است.

 ادلب در سوریه  - اسپوتنیک ایران
آمریکا به ادلب حمله کرد
  

این مرکز اعلام کرد از ساعت 6 صبح 31 ماه اوت به پیشنهاد و ابتکار روسیه و ترکیه، ارتش سوریه به صورت یکجانبه در منطقه کاهش تنش اعلام آتش بس کرد، که این موضوع به اطلاع طرفین رسیده است.

به گزارش مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، با این وجود راس ساعت 15:00 تاریخ 31 ماه اوت، آمریکا مناطقی در استان ادلب را بمباران کرده است. این مرکز خاطرنشان کرد، که به گفته طرف آمریکایی در این حملات مرکز هدایت گروهک "القاعده" (ممنوع در روسیه) در سوریه که امنیت شهروندان امریکایی را تهدید می کرد، منهدم شده است.

در بیانیه این مرکز آمده؛ حمله آمریکا به منطقه کاهش تنش در سوریه توافقات آتش بس را به خطر انداخته است و آتش بس در چند منطقه را مختل کرده است.

همچنین این مرکز اعلام کرد که حملات روز گذشته آمریکا به ادلب سوریه تلفات و خسارات زیادی برجای گذاشته است.

مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه در سوریه تاکید کرد: آمریکا بدون مطلع کردن روسیه و ترکیه از اقداماتش و با نقض تمام توافقات حاصل شده به منطقه کاهش تنش ادلب حمله کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала