پوتین برای اردوغان بستنی خرید + عکس

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین و اردوغان بستنی
پوتین و اردوغان بستنی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نمایشگاه هوایی ماکس، رئیس جمهور روسیه، اردوغان را به خوردن بستنی دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در زمان افتتاحیه نمایشگاه هوایی ماکس ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را به خوردن بستنی روسی دعوت کرد: دو رئیس جمهور پس از بازدید از نمایشگاه ، به چادری نزدیک شدند که بسیاری از سیاستمداران جهان از آن بازدید کردند.

رئیس جمهور روسیه با نزدیک شدن به بخش بستنی از فروشنده درخواست خرید بستنی کرد. فروشنده گفت: "انتخاب ها متفاوت است: بستنی لیوانی ، بستنی مخروط ، لیوان شکلات ، بستنی خامه با  پسته. بستنی وانیلی موجود است".

مترجم شروع به ترجمه سریع نام های بستنی برای اردوغان کرد. پوتین روی پیشخوان خم شد و خود بستنی انتخاب کرد. او گفت: "به من بستنی وانیلی بدهید" و بستنی را به اردوغان داد. رئیس جمهور سپس گفت بستنی کره ای برای من است".

فروشنده پرسید: "با شکلات یا خامه؟"

پوتین خندید: "هر دو".

فروشنده به سرعت کل مبلغ خرید را محاسبه کرد - 210 روبل. پوتین  اسکناس ها را از جیب خود بیرون آورد که  پنج هزار روبلی ، هزار روبلی و دویست روبل با تصویر کریمه در آن بود. او پنج هزار روبل را به فروشنده داد. وی به رئیس وزارت صنعت و تجارت دنیس مانتوروف گفت: "ما بقی را به وزیر بدهید. این پول به منظور توسعه حمل و نقل هوایی خرج خواهد شد"

وزیر خندید و گفت: "از سخاوت شما متشکرم."

اردوغان بستنی را باز کرد و بلافاصله آن را امتحان کرد ؛ پوتین نیز یک فنجان شکلات نیز خرید. رهبر روسیه دوباره رو به بستنی فروش گفت: "همه را به خوردن بستنی دعوت می کنم". و اعضای هر دو هیئت با عجله شروع به انتخاب بستنی خود کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала