هشدار فرمانده سپاه درباره عواقب درگيرى احتمالى در خليج فارس

© AP Photo / IIPA, Ebrahim Norouziهشدار دريادار تنگسيرى درباره عواقب درگيرى احتمالى در خليج فارس
هشدار دريادار تنگسيرى درباره عواقب درگيرى احتمالى در خليج فارس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه: در صورت درگیری در خلیج فارس، کشورهای منطقه از تشنگی خواهند مرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره درگیری در خلیج فارس گفت: خلیج فارس یک منطقه بسته‌ای است و آب در این منطقه دوار می‌چرخد تا از آن خارج شود. این هشدار را به کشورهای منطقه خلیج فارس می‌دهیم که اگر اتفاقی برای یکی از ناوهای اتمی در خلیج فارس بیفتد، حتی آب خوردن هم نخواهند داشت. ایران مشکل آب ندارد اما سایر کشورهای حوزه خلیج فارس تنها آب این منطقه را با آب‌شیرین‌کن قابل شرب می‌کنند. حال اگر برای یکی از ناوهای اتمی اتفاقی رخ دهد، مردم این کشورها از تشنگی می‌میرند.

وی با تاکید بر ائتلاف کشورهای هفت با اضافه یک در منطقه خلیج فارس اظهار داشت: اعتقاد داریم هفت به اضافه یک امنیت را در خلیج فارس ایجاد می‌کند و هفت کشور در جنوب خلیج فارس و ایران اسلامی می‌توانند امنیت در منطقه را برقرار سازند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه تاکنون انگلیسی‌ها سه بار و آمریکایی‌ها دو بار در برابر ایران زانو زدند تا درخواست‌هایی از ما داشته‌ باشند، گفت: ما توانستیم ناو ساوان رابرت و کشتی بریستول را مورد هدف قرار دهیم و اخیرا هم موفق به توقیف کشتی انگلیسی‌ها شدیم و تمام این اقدامات را انجام دادیم تا بگوییم ملت ایران در برابر آنان قد خم نمی‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала