اعزام تيم ملى مهارت ايران به مسابقات جهانى كازان + عکس

CC BY-SA 2.0 / Atta Kenare / اعزامى تيم ملى مهارت ايران به مسابقات جهانى كازان + عکس
اعزامى تيم ملى مهارت ايران به مسابقات جهانى كازان + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران با انتشار توئیتی از نشست خود با اعضای تیم ملی مهارت این کشور اعزامی به مسابقات جهانی روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد شریعتمداری،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران با انتشار عکسی از  اعضای تیم ملی مهارت ایران اعزامی به مسابقات جهانی مهارت کازان، کشور روسیه، در حساب توئیتری خود نوشت: نهضت مهارت افزایی گشاینده بسیاری از گره‌هاست.

شریعتمداری در ادامه افزود: نشست صمیمانه امروز با تیم ملی مهارت ایران،اعزامی به مسابقات جهانی کازان روسیه،امید،نشاط و جسارت و روحیه بالایی که در آنها موج میزد و تلاشهای همه برای آمادگی، بسیار دلنشین و امیدآفرین بود. برای قهرمانی سفیران مهارت افزایی کشورمان دعا کنیم.

چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت 22ام تا 28ام آگست در شهر کازان روسیه برگزار می شود. در این دوره از مسابقات تیم ملی مهارت ایران در 10 رشته و با 10  رقابت کننده در رشته‌های تأسیسات الکتریکی،کابینت‌سازی، فناوری‌های اطلاعات راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، فناوری‌های وب، جواهر سازی، فناوری اتومبیل، فناوری آب، فناوری طراحی گرافیک و مدیریت سیستم‌های تحت شبکه به رقابت می پردازند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала