گزارش و تحلیل

هکرهای روس علیه تروریسم در ایران

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر هکرهای روس علیه تروریسم در ایران
هکرهای روس علیه تروریسم در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هکرهای سفید روسیه به ایران برای مقابله با جرائم سایبری و تروریسم کمک خواهند کرد.

اسپوتنیک - شرکت روسی "الکوم سافت" که نرم افزاری برای رمزگشایی و استخراج اطلاعات از رایانه ها و گوشی های همراه تولید می کند، به ایران برای مقابله با تهدیدهای تروریستی و جرائم سایبری کمک می کند.

الکوم سافت که 30 سال در زمینه نرم افزارهای ضد جرائم دیجیتال فعالیت می کند، می تواند به ارگانهای اجرای قانون در ایران برای مقابله با جرائم سایبری و تروریسم کمک کند.

حملات سایبری هکر‌های ایرانی به تعداد زیادی از شرکت های آمریکایی - اسپوتنیک ایران
حملات سایبری هکر‌های ایرانی به تعداد زیادی از شرکت های آمریکایی

این کمپانی فعالیت خود را با برنامه های بازیابی رمز آغاز کرد و در ادامه خط تولید را با افزودن گزینه هایی از قبیل امنیت شبکه های مشترک و وای فای و همچنین توسعه خط تولید تجهیزات مقابله با جرایم  گسترش دادند.

محصولات نرم افزاری این شرکت توسط سازمانهای تجاری و دولتی، سازمان های اجرای قانون و همچنین ارگان های امنیتی، فناوری و اطلاعات کشورهای مختلف خریداری می شود.

به گفته یوری اوشاکوف، از کارکنان این شرکت، جرائم اینترنتی همواره در سراسر دنیا روبه رشد است و مردم تلاش می کنند که به نحوی اطلاعات خود را رمزگذاری کنند. تصمیمات ما این امکان را می دهد که اطلاعات را در دستگاه های مختلف رمزگشایی کنیم تا کارشناسان بتوانند مدارک لازم را برای محاکمه مجرمان بدست آورند. همچنین اطلاعات دریافت شده نباید تغییر یابد.

به نقل از اوشاکوف، در حال حاضر بازار آمریکا با 30 درصد پیشرو خرید محصولات این شرکت روسی هستند و پس از آمریکا، آلمان، بریتانیا، چین و روسیه قرار دارند.    

این شرکت بارها سعی کرده که به بازار ایران راه یابد و به گفته اوشاکوف ایران به رویکردهای این شرکت ابراز علاقه می کند.

اوشاکوف افزود: در ایران نیز همانند سایر کشورهای دنیا، محصولات این شرکت در درجه اول توسط سازمان های اجرای قانون برای مقابله با تروریسم و جرائم جنایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی معتقد است که با شرکای ایرانی برای یافتن تجهیزات مورد علاقه آنها گفتگو خواهند کرد و برای همکاری به توافق خواهند رسید.

الکوم سافت، تنها عرضه کننده تجهیزات مقابله با جرائم در دنیا نیست اما مجهز به چند نرم افزار منحصر بفرد برای مقابله با تروریسم، جرائم جنایی، مالی، جلوگیری از سرقت اطلاعات می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала