داشتن خالکوبی مانع از صدور گواهینامه رانندگی خواهد شد +عکس

© AFP 2023 / JACQUES DEMARTHONClose-up on Czech Karolina Pliskova arm's tatoo taken on May 18, 2011 at the Roland-Garros stadium in Paris during the Women's first qualifying round of the Grand Slam Roland-Garros tennis tournament. Tournament will run from May 22 to June 5, 2011
Close-up on Czech Karolina Pliskova arm's tatoo taken on May 18, 2011 at the Roland-Garros stadium in Paris during the Women's first qualifying round of the Grand Slam Roland-Garros tennis tournament. Tournament will run from May 22 to June 5, 2011 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف، مانع از صدور گواهینامه رانندگی برای افراد متقاضی در ایران خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ مسلم موسوی پناه درباره صدور گواهینامه رانندگی برای افرادی که داری خالکوبی هستند اظهار کرد: «چنانچه فردی دارای خالکوبی مشهود و نامتعارف باشد، مانع از صدور گواهینامه برای فرد متقاضی می‌شود.»
ایشان در ادامه عنوان کردند: «چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف و خودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال برخی اختلالات روانی تاثیرگذار در رانندگی، مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار گیرد و پس از بررسی‌ها، وی می‌تواند گواهینامه خود را با تایید روانشناسان دریافت کند. همچنین وی از خانواده‌ها خواست تا با نظارت بر رفتار نوجوانان از ارتکاب آنها به چنین رفتارها و خودزنی‌هایی جلوگیری کنند.»

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

کاربران بسیاری در واکنش به این خبر سوالات و نظرات بسیاری را مطرح می‌کنند. آنها عقیده دارند خالکوبی به هیچ عنوان نباید مانع از صدور گواهینامه رانندگی شود، ضمن اینکه بر نحوه‌ی رانندگی نیز هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. این کاربران عنوان می‌کنند تاتو و خالکوبی کاملا یک سلیقه است، هنر است و به اختلالات روانی مربوط نمی‌شود. عده‌ای از کاربران نیز این اتفاق را تحمیل نظر بر جامعه و متعارف و نامتعارف بودن خالکوبی را نامفهوم می‌خوانند.
اما کاربران موافق، این اتفاق را پیشگیری از انحرافات و کج‌روی‌های فکری و فرهنگی می‌دانند و خالکوبی و خودزنی را سرچشمه عقده‌های درونی انسان و اختلالات روانی می‌خوانند.

View this post on Instagram

A post shared by DW Persian دویچه‌وله‌فارسی (@dw_persian) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала