ربوده شدن نوزاد دو روزه از بیمارستان +ویدئو، عکس

© REUTERS / Dominic Lipinski/POOLشاهزاده هری و همسرش پسر نوزاد خود را نشان دادند + عکس
شاهزاده هری و همسرش پسر نوزاد خود را نشان دادند + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با سهل‌انگاری کادر درمانی بیمارستان شهریار در منطقه جنوب غربی تهران، یک نوزاد دو روزه توسط یک خانم که خود را پرستار معرفی کرده بود، ربوده شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای عجیب دزدیده شدن نوزاد دو روزه از بیمارستان شهریار همچنان بی‌سرانجام مانده است. در حدود یک ماه پیش یک نوزاد دو روزه توسط یک خانم با لباس مبدل پرستاری ربوده شده و تاکنون خبری از سرنوشت این نوزاد در دست نیست.

View this post on Instagram

A post shared by تاپ ترینهای روز (@top10rooz) on

حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار، ۸ مرداد ۱۳۹۸ در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده کودک‌ربایی در بیمارستان شهریار اظهار داشت: «ماه گذشته در بخش زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی شهریار نوزاد متولد شده‌ای توسط زنی با لباس کادر بیمارستان ربوده می‌شود. که پس از دریافت این خبر اقدامات لازم و بررسی‌های اولیه صورت می‌گیرد.»
وی گفت: «با توجه به شواهد و قراین که فرد رباینده بدون هیچ تشریفات و بازخواستی توسط کادر درمانی و حراست توانسته به محل نگهداری مراجعین و قسمت زنان و زایمان ورود پیدا کند نشان دهنده بی‌توجهی و کادر پزشکی این بیمارستان است. فیلمی از فرد رباینده در فضای مجازی منتشر شده است که تنها تصویر موجود است و قطعی دوربین‌های این بیمارستان نیز مزید بر علت بوده که رباینده بتوانده با خیالی آسوده هدف شوم خود را عملیاتی کند.»
او در ادامه ظهار داشت: «واحدهای ویژه پلیس آگاهی همچنان در حال بررسی و پیگیری موضوع هستند و در صورت به دست آمدن هر گونه مدرکی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

View this post on Instagram

. رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: سهل انگاری کادر درمانی در کودک ربایی بیمارستان شهریار مشهود است. حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات پرونده کودک ربایی در بیمارستان شهریار اظهار داشت: ماه گذشته در بخش زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی شهریار نوزاد تازه متولد شده ای توسط زنی با لباس کادر درمانی ربوده می شود. عسگری پور افزود: پس از دریافت این خبر اقدامات لازم و بررسی های اولیه صورت می گیرد. وی گفت: با توجه به شواهد و قراین که فرد رباینده بدون هیچ تشریفات و بازخواستی توسط کادر درمانی و حراست توانسته به محل نگهداری مراجعین و قسمت زنان و زایمان ورود پیدا کند نشان دهنده بی توجهی و سهل انگاری کادر پزشکی این بیمارستان است. دادستان عمومی و انقلاب شهریار بیان داشت: فیلمی که از فرد رباینده در فضای مجازی منتشر شده است تنها تصویر موجود است و قطعی دوربین های این بیمارستان نیز مزید بر علت بوده که رباینده بتواند با خیالی آسوده هدف شوم خود را عملیاتی کند. عسگری پور اظهار داشت: واحد های ویژه پلیس آگاهی همچنان در حال بررسی و پیگیری موضوع هستند و در صورت به دست آمدن هر گونه مدرکی متعاقبا اعلام خواهد شد. #رکنا#حوادث#حادثه#خبر#قتل#سرقت#دزد#دزدی#قاتل#مقتول#خیانت#آدم_ربایی#تجاوز#آزارواذیت#آزار_و_اذیت#سرقت_مسلحانه #گمشده

A post shared by رکنا (@rokna.news) on

کاربران بسیاری در واکنش به این خبر عنوان می‌کنند در این اواخر آمار کودک‌ربایی در ایران بسیار بالا رفته است و تعداد زیادی از آنها معتقدند در این اتفاق هم‌دستی نیز وجود داشته است که این شخص به سادگی از حراست بیمارستان عبور می‌کند، لباس پرستاری تهیه می‌کند و موفق می‌شود نوزاد را با خود به بیرون ببرد. عده‌ای از کاربران نیز در انتظار پاسخ رئیس بیمارستان شهریار و وزیر بهداشت به این اتفاق هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала