آمریکا گفت که امکان دارد هفته گذشته دو پهپاد ایرانی را سرنگون کرده باشد

© Photo / IRNAآمریکا گفت که امکان دارد هفته گذشته دو پهپاد ایرانی را ساقط کرده باشیم
آمریکا گفت که امکان دارد هفته گذشته دو پهپاد ایرانی را ساقط کرده باشیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا در مورد سرنگونی پهپاد ایرانی گفت که امکان دارد به جای یک پهپاد دو پهپاد را سرنگون کرده باشیم.

به گزارش اسپوتنیک، در این رابطه ژنرال کنت مکنزی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به "سنتکام" به خبرگزاری اس بی اس گفت: ممکن است ایالات متحده بیش از یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی را سرنگون کرده باشد.

وی گفت معتقد است ناو آمریکایی "باکسر" که علیه هواپیماهای بدون سرنشین ایران اقدامات تهاجمی انجام داد. دو هواپیمای بدون سرنشین را به طور موفقیت آمیز سرنگون کرد و حتی شاید پهپادهای بیشتری را نیز سرنگون کرده باشد.

مکنزی افزود: "ما به سرنگونی دو هواپیمای بدون سرنشین اعتقاد داریم. ما اعتقاد داریم که عملیات سرنگونی دو هواپیمای بدون سرنشین با موفقیت انجام شد- ممکن است بیشتر هم بوده که ما مطلع نباشیم - آن دو پهپاد را باموفقیت سرنگون کردیم."

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز سرنگون کرده است. رئیس جمهور آمریکا متذکر شد که پهپاد در حدود 900 متری از کشتی آمریکایی در تنگه هرمز پرواز می کرد. به گفته وی پهپاد امنیت کشتی آمریکایی را به خطر می انداخت. ترامپ دیگر کشورها را فراخواند تا از کشتی های خود در منطقه خلیج فارس محافظت بکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала