آمریکا مشغول توطئه برای اخلال در ایران است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoآمریکا مشغول توطئه برای اخلال در ایران است
آمریکا مشغول توطئه برای اخلال در ایران است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام نمود که جامعه اطلاعاتی آمریکا با همکاری منافقین مشغول توطئه برای اخلال در ایران است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، آقای مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا با خارج کردن منافقین از فهرست گروه‌های تروریستی، به اعضای آن امان داده و جامعه اطلاعاتی این کشور مشغول توطئه برای اخلال و تخریب در ایران است. 

Американские флаги на улице города Мадрас, США - اسپوتنیک ایران
فرار مسئولین رده بالای گروهک تروریستی منافقین از عراق با همکاری ویژه آمریکا و عربستان

مجید تخت روانچی سفیر ایران در سازمان ملل در سخنرانی شورای امنیت گفت: تاکنون 17 هزار و 161 نفر شهروند ایرانی، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌ وزیر، رئیس قوه قضائیه، معاون ستادکل نیروهای مسلح، 27 نماینده مجلس و چهار دانشمند هسته‌ای توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

او همچنین با اشاره به اینکه منافقین که مسئول ترور بیش از 12 هزار غیرنظامی ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: بلکه آمریکا نیز با خارج کردن آنها از فهرست گروه‌های تروریستی و با همکاری تنگاتنگ با آنها مشغول توطئه برای اخلال و تخریب در ایران است.

گفتنی است، در ماه های اخیر تنش ها میان ایران و آمریکا به طور قابل توجهی افزایش یافته است و مقامات آمریکا علاوه بر تشدید تحریم ها علیه ایران، تحریم های شدیدی را نیز علیه بخش های کلیدی اقتصاد این کشور اعمال کرد. واشنگتن هدف خود از اعمال این تحریم ها را تغییر رفتار جمهوری اسلامی اعلام می کند. آمریکا به وسیله تحریم های ثانویه، خریداران نفت ایران را مجبور به توقف خرید نفت از این کشور کرد. واشنگتن همچنین سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد و ایران نیز در پاسخ به این اقدام سنتکام را سازمان تروریستی اعلام نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала