ایران خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست
ایران خواهان جنگ با هیچ کشوری نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل ارتش ایران اعلام کرد که این کشور به دنبال جنگ نیست اما دفاع کردن را به خوبی آموخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به لحاظ سخت‌افزاری تجهیزات گذشته بهینه‌سازی و  تسلیحات جدید و پیشرفته در حوزه های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ساخته و بکار گرفته شده است و از سوی دیگر ایمان و بصیرت دینی و انقلابی کارکنان نیروهای مسلح به وضعیت بسیار عالی ارتقا یافته است. این دو مولفه نرم و سخت، نیروی دفاعی مستحکمی را به وجود آورد.

مقام ایرانی: درصورت حمله آمریکا ، اسرائیل نیم ساعت عمر خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی: درصورت حمله آمریکا ، اسرائیل نیم ساعت عمر خواهد کرد

موسوی افزود: تحلیل‌گران از منازعه فعلی میان آمریکا و ایران تحت عنوان جنگ اراده‌ها یاد می‌کنند، امروز دشمن با تمرکز بر یک راهبرد ترکیبی متشکل از تحریم، تهدید و عملیات روانی بیش از هر حوزه‌ای بر حوزه فکری، محاسباتی و عزم و اراده ملی مردم و مسئولان متمرکز شده و به دنبال فریب راهبردی از طریق اخلال در محاسبات تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کشورمان است.

وی افزود: هدف اصلی تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر دشمن را تضعیف اراده مسئولان و مردم و تسلیم روانی انقلاب اسلامی است و در وضعیت فعلی آن‌چه که دارای اهمیت راهبردی است مقابله با تهاجم روانی دشمن بوده که بیش از هر چیز جنبه فکری و فرهنگی دارد.

فرمانده کل ارتش ایران با تاکید بر اینکه کینه ورزی آمریکا با ایران دیرینه و بنیادی است گفت: دشمن از توطئه و فشار دست برنداشته، پس تقویت مقاومت مردم و تاب‌آوری عمومی برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن اهمیت راهبردی دارد که در این موضوع، مسئولان و برنامه‌ریزان فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد که نخبگان و پیشگامان فرهنگی باید روحیه ملی برای دفاع از کشور را تقویت کنند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان که بارها اعلام شده به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی دفاع را بسیار خوب آموخته است. بنا بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا، "دوران بزن و دررو تمام شده است" و "اگر یکی بزنند ده تا می‌خورند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала