رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: معامله قرن شکست می‌خورد

© Sputnik / Alexander Astafyevرئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: معامله قرن شکست می‌خورد
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: معامله قرن شکست می‌خورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمود عباس (ابومازن) ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر مخالفت این تشکیلات با معامله قرن گفت که این معامله مانند کنفرانس منامه شکست خواهد خورد.
تلاش برای عادی سازی روابط از طریق کارگاه بحرین - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
عروسی بدون داماد در منامه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، ابومازن در واکنش به اظهارات اخیر جراد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت: فلسطین هرگز میانجیگری به تنهایی آمریکا را قبول نخواهد کرد.

وی در دیدار با نمایندگان مطبوعات عربی و داخلی در مقر تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله گفت: از زمان قرارداد اسلو تاکنون میانجیگری آمریکا نتیجه‌ای نداشته است.

ابومازن اظهار داشت که مذاکرات اسلو 8 ماه بدون اطلاع آمریکایی‌ها ادامه داشت و زمانی که ما در حال نگارش قرارداد بودیم آمریکایی‌ها متوجه شدند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که دولت ترامپ باید برای فراهم کردن مقدمات مذاکرات راه حل تشکیل دو دولت را به رسمیت شناخته و قدس شرقی را سرزمینی اشغالی بداند.

ابومازن اظهار داشت که کارگاه کوشنر در منامه با سخنرانی او آغاز و پایان یافت و هر آنچه در این کارگاه مطرح شد دروغی بود که توسط کوشنر اختراع شد.

کوشنر روز گذشته گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بسیار به ابومازن علاقمند است و تلاش می کند که او را در طرح صلح آمریکا برای حل درگیری بین فلسطینیان و اسرائیل در زمان مناسب شرکت دهد.

ابومازن تاکید کرد که معامله قرن به پایان رسیده و مانند شکست کنفرانس منامه شکست خواهد خورد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما به معامله قرن "نه" گفتیم و هرگز این معامله را قبول نخواهیم کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала